Geen fan? Want?Swippy, gister aangebracht. Geen fan werkt welBekijk bijlage 167695
De beads zijn een beetje plat hoop niet dat het aanpassen van de formule ten koste is gegaan van de beading?. In mijn review waren de beads en sheets top alleen vlekte de wax, dat zou aangepast worden. Zie mijn video’sSwippy, gister aangebracht. Geen fan werkt welBekijk bijlage 167695
Ik vond hem vreselijk smeren, stroef… daardoor veel te dik moeten smeren om enig ‘lubricator’ te krijgen waardoor het afnemen ook niet helemaal geweldig gingGeen fan? Want?
Ik vond hem juist lekker weg smeren en ook afnemen.
Als je de wax naderhand nog moet aanpassen omdat ie vlekt ,dan hadden ze em beter van tevoren wat langer kunnen testen.De beads zijn een beetje plat hoop niet dat het aanpassen van de formule ten koste is gegaan van de beading?. In mijn review waren de beads en sheets top alleen vlekte de wax, dat zou aangepast worden. Zie mijn video’s
Zelfs fusso vlekt nog na al die jaren...Als je de wax naderhand nog moet aanpassen omdat ie vlekt ,dan hadden ze em beter van tevoren wat langer kunnen testen.
Seal n Shine is een fantastisch product dat eigenlijk alles heeft. Ruikt lekker, zeer goede bescherming, zuinig in gebruik, makkelijk aan te brengen, lak voelt glad aan en de prijs is ook goed.
mooie vuurballetjes CeesFireball Alien Blood Wax
Bekijk bijlage 167701
Ik heb alle waxen van Fireball, zal ze in een wax vergelijk tegen over elkaar eens zetten@goku3 die Fireball wax ziet er erg lekker uit, had jouw filmpjes dan ook eens even bekeken.
Heb je toevallig nog andere waxen van Fireball? Eventueel eens een vergelijk (voornamelijk in standtijd) met fusso bijvoorbeeld.