• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

dodo juice purple haze :cool:

Afbeelding034.jpg
 
Poorboys EX-P van een week of 6 oud (geen wax verder), een week geleden een tikkeltje extra gegeven na het wassen met Poorboys QD+

Wilde voor de gein eens kijken hoe goed de EX-P houd zonder verder getopt met wax, valt me niet tegen tot zover.
Geen superbeading, maar was wel tevreden met wat de QD+ toevoegd.


Afb011.jpg
 
Fortron Shield ;)

Denk dat ik nu ook weet wat er fout gaat met wassen.... Dit is het effect als er VEEL water op komt, maw ik denk dat ik met wassen niet
alle residu van de shampoo er af krijg en dit echt met de HD reiniger moet doen... Deze foto's zijn van gisteren na een enorme hoos-bui
en toen ik de auto parkeerde was dit het resultaat, precies wat ik verwacht had, maar niet had na de wasbeurt....

Volgende keer dus eens wassen met hulp van de HD reiniger (bij het afspoelen)

grt,
 
Crappy phone pic, maar Poorboys EX-P getopt met Collinite 915 op de Ford Mustang Cabrio na ongeveer 7-8 weken.

Afb078.jpg
 
Ik kijk elke keer weer verbaast naar de scherpte van die close-up's. Gebruiken jullie daar een gewoon compact cameratje voor of een super de luxe spiegel reflex?
 
Bijna elke digitale camera heeft een macro stand, dit wordt vaak weer gegeven d.m.v. een bloemetje. Op deze stand kun je heel scherp van dichtbij foto's maken! Ik zelf gebruik of een Sony spiegelreflex of een Canon Ixus, de laatste is een gewone camera. Die hierboven is gemaakt met de Canon.
 
Ik zal het voorlopig met mijn simpele Casio Exilim moeten doen. (geen geld voor een spiegelreflex omdat ik de kas van CC moet spekken:D ) Ik heb zojuist even gekeken en er zit inderdaad een marco stand op. Ik zal morgen eens een poging tot beadingfoto's maken wagen.