• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Er waren weer leuke beadings gepost en ik kan hier weer wat aan toe voegen.

Vanmorgen was het hier na 09:30 net droog en heb gauw een paar shots genomen van de beading van mijn Mazda 6 waarvan het volledige verslag verslag is hier te lezen

IMG_8929.jpg


IMG_8930.jpg


En hieronder nog een "Hanging Beading :D

IMG_8931.jpg
 
Afgelopen nacht heeft het hier flink geregend, een mooi moment om eens wat beading foto's te maken van de 206, deze
was vorige week voorzien van een vers laagje Collinite 845.

2062.jpg


Close-up in supermacro stand:

206closeup.jpg
 
De kleur van de 206 is Blue Recife.

Er staan nog wel ergens foto's in mijn voorsteltopic.

De 307 die nog in dat topic staat is overigens recent vervangen door een Auris hybride.
 
Werner zei:
De kleur van de 206 is Blue Recife.

Er staan nog wel ergens foto's in mijn voorsteltopic.

Kleur kwam me al bekend voor. Heb ook een 206 in die kleur. Morgen krijg deze een poetsbeurtje... Ben benieuw hoe hem zijn nieuwe glans gaat staan :D
 
Een mooie beading op de cupra
Mothers Wax reflections advanced car wax met top coat
P9240016.jpg

P9240017.jpg

helaas de fotos zijn bewogen camera had verkeerde instelling maar krijg nog nieuwe van de eigenaar van de wagen!!
 
Inderdaad erg mooi! :heart_eyes:

Hier plaatjes van beading op Collinite 845;
IMG_2369.jpg

IMG_2374.jpg

IMG_2371.jpg


Toch nog wat pics kunnen maken
 
@rdb, van welk deel van je auto heb je een foto gemaakt? Vind het wel erg mooi hoor!
@AvdH, ik krijg vandaag ook de collinite 845, lijkt me een goede wax. Heb alleen nog ervaring met de Natty's Blue. Ik ga geen spijt krijgen toch :-b