• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Klein beetje off topic, maar voor de minder ervaren fotograaf een kleine tip.. Met een DSLR rond de 80-100 houden, statief of leunen en schieten maar.. Houd een zo beperkt mogelijk diafragma aan (laag getal) voor een mooie DOF (depth of field, wazige achtergrond). Zo isoleer je het onderwerp van de rest...

Snel weer on topic!!! Schieten maar!

Robert
 
Had ook nog een paar fotos, zijn van de week geschoten.
DSC03028.JPG

DSC03029.JPG

DSC03030.JPG
 
Enkele druppels helaas viel er meteen niet meer uit de lucht, dit kwam nadat de eigenaar weg reed wel :confused:

Helaas geen wax laagje maar als laatste de PB EXP gebruikt;)

P1130753Large.jpg
 
Verrek die beading foto's ben ik gisteren vergeten.
Alsnog dan hier de beading foto's, het verslag ishier te lezen.

IMG_8861.jpg


IMG_8862.jpg


En hieronder nog de voorruit die ik twee weken terug heb behandeld met Pro Vision rain clear

IMG_8863.jpg
 
Inmiddels terug van de vakantie, 6DKM op de klok gezet en nog steeds staat de Supernatural laag er mooi bij! :heart_eyes: Moet wel zeggen dat ik in 3 weken tijd de lak tweemaal heb afgespoeld. Kan wel merken dat de lucht een stuk zuiverder is in de Franse bergen dan bij mij in de binnenstad (Randstad).
 
Afgelopen zaterdag weer eens 2 laagjes DJ SN 2.0 aangebracht.

Wat me opviel, is dat de beading vele malen mooier is dan de Wolfgang Fuzion :weetniet

Wolfgang Fuzion, aangebracht 05-07-2010, foto gemaakt op 25-07-2010 na een wasbeurt met Wolfgang Bath.
26072010544.jpg


:weetniet
 
Vind de SN wax een speelse en natuurlijke beading hebben. Ja dat klinkt raar zou je zeggen?.. ik bedoel daarmee je ziet heel mooi micro beads en de wat grotere door elkaar en naast elkaar. Bij de Fuzion wax lijkt het net of een machientje de beadings even groot heeft afgeregeld en neer geplant op de lak.

Wat ik ook gemerkt heb is dat de omgevingsfactoren zoals vervuiling in de lucht e.d. sterk van invloed zijn op het beading effect. Hier voor de deur is na een week of twee de beading al zichtbaar minder, terwijl de hele vakantie de beading het zelfde is gebleven over een periode van iets meer dan 3 weken. Toch maar eens serieus na denken om te verhuizen... :slotje