• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@ binnetie: je gaat geen spijt krijgen!
Standtijd waar je U tegen zegt, verwerking is ook makkelijk (DAP met rode/blauwe/gouden pad en gaaaaaaaaaaaaaaan) :)
 
Dat is een tegenvaller, heb net mijn rode en gouden pad verkocht (deze had ik nog nooit gebruikt en deed de wax met de hand). Nu lijkt het me juist lekker om de Collinite machinaal aan te brengen. Met de hand en een rode pad wil ook wel neem ik aan, je gebruikt alleen iets meer product?
 
correct en tevens juist :cool:

Met de DAP kun je echt een FLINTERDUNNE laag collinite aanbrengen, dan is ie ook goed uit te poetsen (vind ik persoonlijk)
Wel even rekening houden met de meestal KORTE cure-tijd :cool:
 
Binnetie zei:
@rdb, van welk deel van je auto heb je een foto gemaakt? Vind het wel erg mooi hoor!
@AvdH, ik krijg vandaag ook de collinite 845, lijkt me een goede wax. Heb alleen nog ervaring met de Natty's Blue. Ik ga geen spijt krijgen toch :-b

Dit is de motorkap van een oude golf 3 ;) , die blackfire is een erg fijne wax , makkelijk op te zetten en uitpoetsen gaat als een fluitje van een cent. Voorbehandeling was Mezzo op wit , Finale op zwart , Wolfgang glaze 3.0 op zwart ( alles op rotary) en een laagje Wolfgang deep gloss paint sealant ( ook een fantastisch product !
 
1 laagje Chemical Guys JetSeal 109.

e735340d.jpg


ede90025.jpg
 
Binnetie zei:
@rdb, van welk deel van je auto heb je een foto gemaakt? Vind het wel erg mooi hoor!
@AvdH, ik krijg vandaag ook de collinite 845, lijkt me een goede wax. Heb alleen nog ervaring met de Natty's Blue. Ik ga geen spijt krijgen toch :-b
Krijg je geen spijt van. ;) Heerlijke wax om aan te brengen en het uitbuffen vind ik zelfs makkelijker gaan dan met Natty's :ja

@Typhoon; Prachtige beading en met mooie diversiteit in de druppels :heart_eyes:
 
+1:)^ al heb ik wel het idee dat ik scheel begin te kijken bij foto 2:eyes: maar dat ligt meer aan mij dan aan iets anders denkik:-b

mijn favoriet is foto 3:cool:
 
very nais beadings in blue,maar zijn deze foto's met of zonder nabewerking,ik krijg dit niet voor mekaar met mijn olympus.... 6 mpx hoor8-o
 
Thanks mensen !!

Tja ze zijn wel iets nabewerkt hoor....
Maar grotendeels zo uit de cam, alleen iets verscherpt en een beetje meer contrast en een vigneterinkje erom heen.... 8d

De cam, een DSLR Nikon D300 met F2.8 lenzen :-"
 
toch mooi ondanks de nabewerking!!mooi voor een wallpaper of desktop,mooi voor aan de muur thuis:)^
@robbel toverij dan!!!
 
zuidwest10 zei:
toch mooi ondanks de nabewerking!!mooi voor een wallpaper of desktop,mooi voor aan de muur thuis:)^
@robbel toverij dan!!!

Thanks, maarre de gemaakte foto veranderd niet hoor ondanks nabewerking ;)
En idd, die 3de is mijn achtergrond op mijn phone en PS3 :-"
 
arjanD300 zei:
Thanks, maarre de gemaakte foto veranderd niet hoor ondanks nabewerking ;)
En idd, die 3de is mijn achtergrond op mijn phone en PS3 :-"

Knappe pics ! Exif zegt nabewerking PS CS5 , aan de 4e foto is qua belichting toch wel aardig wat gewerkt want die ruis die je hebt bij ISO800 lijkt me toch niet normaal voor een D300 , met m’n 5D2 heb ik bij iso 1600 nog niet zo’n ruis ?
 
rdb zei:
Knappe pics ! Exif zegt nabewerking PS CS5 , aan de 4e foto is qua belichting toch wel aardig wat gewerkt want die ruis die je hebt bij ISO800 lijkt me toch niet normaal voor een D300 , met m’n 5D2 heb ik bij iso 1600 nog niet zo’n ruis ?

Jah helaas dus wel !
Zeker als de omstandigheden niet toe laten heb ik last van ruis op ISO800.
Als het weer helderder is gaat het prima maar, donker weer en op f16 (wou een grote scherpte diepte hebben) willen schieten maakt het te donker dus ISO omhoog, maar je ziet het resultaat daarvan...


Snitser zei:
Arjan,.graag meer foto's van je mazda! Mooie wagen man!
Klikken:
http://www.mazda6forum.nl/forum/viewtopic.php?t=2129&start=0

Thanks !! ben er ook zeer blij mee !
Naar het schijnt rijden er slechts 60 originele Mazda6 I Sportbreak 2.3 16v GT-M's !!
heeft me wel een ruim half jaar zoeken gekost...