• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Dit is idd de "gewone" Purple Haze, ben wel benieuwd naar de standtijd.

De laatste foto is idd erg netjes, je ziet in iedere grote druppel het dak van de huizen reflecteren, erg leuk om te zien.
 
Gisteren even snel een winterprep gedaan.

Gewassen met Dodo Born To Be Mild
Gekleid op de wc :-b
Gekleid met PB klei en spray & wipe
Laagje Collinite 845 aangebracht

De wax stinkt wel erg chemisch maar vind hem erg makkelijk verwerkbaar, beter dan de natty's omdat deze niet zo korrelt. Uitwrijven ging ook goed na een half uurtje curen (volgens de swipetest).

Beading vanochtend:

Oeps flitser aan
SDC11391.jpg


Ze blijven een beetje onscherp
SDC11394.jpg


Precies op het midden van het dak, daar komt het water in plasjes
SDC11393.jpg


Achterkant bij de antenne
SDC11396.jpg


Niceee, de druppel die langs kwam glijden is net uit beeld.
SDC11397.jpg


Nu nog hopen op een beetje zon zodat ik nog wat meer mooie foto's kan maken. Vind het echt een top wax!
 
Geen idee wat ik er de laatste keer op gezet heb, ook is de auto al een week niet gewassen (rij ±400 km in de week)

Maar volgens mij heb ik er Collinite 915 op gezet.

Edit. 1 ik dacht als ik een foto upload via het forum dat ie ook gelijk zichbaar is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes hoor Hans.

Ik zat vanmiddag tijdens de regen ook even te genieten van mijn waxbeurt op de auto:D Grappig om te zien als er teveel water komt, loopt er zo'n straaltje weg van het dak:eek:)
 
even wat foto's gemaakt van de dodo concepts
concept white(waarschijnlijk de voorloper van de SN)
PA280136.jpg

concept green/lime bikkelhard deze wax(voorloper of nieuwe onbekend)
PA280137.jpg


PA280138.jpg


@marcus,voorproefje op ons onderzoek,testen
 
Knetterhard, hmm .... ik lees Pro versie van de DoDo's: "Dus voegden ze meer carnauba toe en wat van de sealant-bestanddelen uit Red Mist om zo een 'supercharged' versie van deze populaire wax te maken."
Geen idee of je in het bezit bent van Red Mist, ietsiepietsie concept, spraytje RM erbij, doorroeren/stampen en dan nog een keer smeren op een testpaneeltje >>> ben benieuwd hoe dan werkt / bevalt ( en ja ik heb gelezen dat het om de bestanddelen gaat )

En nee lieve kijkbuiskindertjes, nu niet allemaal waxjes gaan verdunnen ( zeker niet met water ) om er een liquid versie van te gaan maken ! ! !

@ZW10: keep up the good work ! !
 
Toen ik vanmorgen de voordeur uitliep stond dit plaatje op me te wachten, kon het niet laten er even een foto van te schieten:
v4xet5.jpg


Dit is een laagje Zymol Glasur van een goeie maand oud, behalve het dak, daar zit Aquartz op.
 
zuidwest10 zei:
je heb hem toch nog wel ontdaan van die bladeren!!
Ga er zo mee weg, en wees gerust, dan gaan die er gelijk af, nog voor hij van slot is ,^^
Helaas is het hier een en al boom.. deze kant van de weg heb ik alleen last van de blaadjes, de andere kant zijn ook alle beestjes en heel veel boomsap present.