• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

lime prime en 2x natty's blue

DSC_0688.jpg


DSC_0687.jpg


Rain X
DSC_0689.jpg
 
Resultaat wat bereikt is door Wilco en een dag later in de ochtend trof ik de auto in ochtend zo aan. Menig druppel was al opgelost, maar blijft mooi te zien. Leuker nog is bij auto's van de buren dan te vergelijken. Weet je meteen wie de auto wel of niet laat detailen :)_[]
 
Zojuist heb ik mijn micra gewassen met washmitt en twee emmer methode + Mothers shampoo.

Was net klaar met het droog boenen van het restant aan water toen het begon te miezeren. Keek een uurtje later naar mijn auto en zag dit :)

Beading van Collinite No 476S
 
Ik heb deze nog liggen van vorige week.

Mijn weer rode Toyota starlet met laagjes Dodo Juice Banana Armour hard wax.

Starlet01.jpg


Het valt mij trouwens op dat de druppels wat groter zijn (soms zelf plasjes op het dak) sinds ik de 2e laag Dodo er op heb aangebracht. Is dat normaal? Of heeft dat iets met het weer te maken?
 
De beading van de door de dealer op de nieuwe SX4 geleverde (onbekende) wax.
Foto is overigens met m'n foon (iphone 3gs) gemaakt, dus niet de beste kwaliteit helaas.

Beading_Dealer_Wax.jpg