• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Snitser zei:
Arjan,.kan op dat forum niet komen, moet hiervoor inloggen....nogmaals,.mooie wagen!

Ow sorry klopt idd jah, dan deze maar :-b

http://zoomzoomclub.messageboard.nl/viewtopic.php?t=1159&start=0


Overigens DB9 je naam maakt me wel nieuwsgierig !!
Nice Pic's ook !!
 
Thks Arjan, de pics zijn niet genomen met m'n D300 maar met de D90 van mijn vrouw (gewoon ff ter info). Helaas met zwaar bewolkt weer, dus de 2.8 nikkor was geen overbodige luxe :ja
Maar vanwaar die nieuwsgierigheid naar m'n naam?
Of komt het mss omdat deze https://forum.Carclean.com/threads/welke-producten-voor-nieuwe-auto.5659/ ook ergens op het (voor ons andere favo forum) staat :D
 
Gisteren samen met ivo mijn auto gedaan, thx nog daarvoor ivo!!

Beading van 1 laag Collinite No. 845, en 1 laag ZYMOL Concours wax.
RIMG0029.jpg

RIMG0028.jpg

RIMG0030.jpg
 
De Smart ForFour van mijn vriendin, een week na zijn 'grote beurt'.
Er zit Blackfire Wet Diamond op (sealant) getopt met Zymol Glasur als wax.

v4tbwg.jpg
 
@ Marc, de wax is de Zymöl Concours :cool:
nette beading zo te zien :ja

@ Blamm: ziet er ook lekker uit! Mooie kleine beads van de Zymöls :D
 
arjanD300 zei:
Ow sorry klopt idd jah, dan deze maar :-b

http://zoomzoomclub.messageboard.nl/viewtopic.php?t=1159&start=0


Overigens DB9 je naam maakt me wel nieuwsgierig !!
Nice Pic's ook !!

erg net topic heb je daar met dito foto's :)^
alleen 1 ding zou hem niet mis staan spoorverbreders van 1 cm oid.
zodat je velgen net iets meer naar buiten komen, vooral achter zou dat mooier staan :grinning:
 
ivo's zei:
@ Blamm: ziet er ook lekker uit! Mooie kleine beads van de Zymöls :D
Zeker, ben erg tevreden met deze wax! Binnenkort eens vergelijken met de Supernatural op mijn eigen auto.
Deze foto was na een week intensief gebruik, zonder wassen vooraf (in tegenstelling tot de meeste foto's hier waarschijnlijk, die na een verse laag of wasbeurt zijn ;))

Benieuwd hoe jouw Concours zich qua standtijd houdt tot de Glasur.
 
de ultieme stand-tijd-test is al gestart :cool:
de Zymöl Concours -vs- Dodo SN 2.0 op de motorkap en zijschermen van de T5 van mn pa...
Ding wordt alleen door mij gewassen, en heeft in iets meer dan n jaar al meer dan 50K gelopen.......
 
Dus wekt het wel degelijk emoties op...je vindt het (bijzonder) mooi om naar de beading en sheeting te kijken.

Vind toch dat er te veel elkaar nagepraat wordt, ik snap dat de verpakking en geur van Collinite niet bijzonder is...maar het geleverde resultaat is bijzonder goed.

wikipedia zei:
Een emotie wordt vaak omgeschreven als een innerlijke beleving of gevoel van bijvoorbeeld vreugde, angst, boosheid, verdriet dat door een bepaalde situatie wordt opgeroepen of spontaan kan optreden. In een meer algemene of biologische zin kan men een emotie echter ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een positieve of negatieve gebeurtenis.

Mooie shots in elk geval :)^
 
de beading van een waxoyl behandeling

1zld475.jpg




en hier de beading van een deel van het dat dat aleen gepolijst is ( je kan goed het verschil tussen wel en niet gepolijst zien)

2i91c0y.jpg
 
Na vandaag onze auto in de wax te hebben gezet(Collinite #845), gelijk even een foto gemaakt toen er een paar druppels vielen. Zat te hopen op regen, voor het eerst:p

Beading op de motorklep:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Niet een hele goede foto, maar ik zal morgen eens kijken als het weer geregent heeft om nieuwe te maken(accu van me camera is op:( )