• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Als een druppel te groot wordt (bij motregen moet het water dus even verzamelen) wint de zwaartekracht het van de "plakkracht".

Als een druppel te zwaar wordt, houdt hji niet meer aan de lak en glijdt hij naar beneden.

Hoe beter de sheeting / hoe schuiner het oppervlakte hoe eerder de druppel glijdt.
(minder grip / meer zwaartekracht)

Volgens mij gewoon een natuurkundig optelsommetje!
 
Tja ik denk dat de druppels idd door de nevel/motregen steeds groter worden en uiteindelijke door de schuinte en zwaartekracht het verliezen, en dan dus mooi eraflopen....:weetniet

Het moet wel, toch ? :grinning:

Maar ben benieuwd wanneer je verschil gaat zien tussen links en rechts...
Glans/kleur maakt niets uit, ik zag het verschil niet in eidergeval.

Lijkt me dat de standtijd uiteindelijk verschil gaat maken..
 
mk-us zei:
De sheeting heeft dan dus de overhand t.o.v. de beading wil je er mee zeggen ?
Dat ontstaat als de bead te groot wordt en dus naar beneden afrolt daarna is de weg op het plaatwerk schoon en ontstaat er weer micro beading.
 
Gisteravond hier een beetje last van natte sneeuw8o

En helaas zijn ze wezen rijden met een rode C1 ( nieuwe klant kwam voor een proefritje ).

Auto staat in de Fuzion van Wolfgang:party:
 
Dodo Purple Haze, 2-3 maand aanwezig, 4 dagen geleden gewassen geboost met QD+

2011-01-06082753.jpg
 
20 November 2010 op de Lelystadmeeting de DJ SN 2.0 aangebracht.

27 December 2010 voor het laatst gewassen en behandeld met Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant

Ik vind het nou niet echt een spectaculaire beading (meer) hebben :confused:
 
dsc0704o.jpg


Voor de winter complete auto nog met de Dap 500 gedaan en monello finale.
Daarna de Wolfgang deep glos

en vorige week vrijdag gewassen met dodo born to be mild en daarna spray en whipe van poorboys.
En toen nog met red mist van dodo uit het spray flesje wat ik ooit eens gratis bij een bestelling kreeg!

Ik vind dat echt fijn spul om mee te werken even snel na het wassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie beadings weer:cool: met een goede voorbereiding is toch te zien dat heel weinig uitmaakt welke wax je gebruikt, wat betreft beading in de korte periode
 
Die wolfgang heeft het kapot gemaakt,ik heb mijn clio zekers 4mnd geleden voor het laaste bewerkt met sn en die beading is nog steeds wel mooi,onderlaag is RejeX:ja
 
@Nicknameless.
Ik denk dat U de perikelen omtrent de beading op Uw voiture moet zoeken in het 2e regeltje van Uw onderschrift:
Mensch zonder naam zei:
- Het ligt nooit aan de spullen, altijd aan de gebruiker
Ik dank U voor de moeite...