• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Geen schone auto overigens. Maar blijkbaar nog niet zout genoeg ;)
frostbead.jpg
 
bevroren beads blijven en leuk gezicht :)

Vandaag even aan het poetsen geweest met de witte broeders van Dodo: Diamond White en Light Fantastic:

IMAG0030.jpg

sorry voor de phone pic.

IMG_7494.jpg

Al beter, maar op wit blijft het lastig om reflecties vast te leggen

IMG_7497.jpg

De beading :heart_eyes:
 
Mooie plaatjes weer :)^ En eh....Bart, ik heb fototoestellen gezien die slechtere plaatjes maken hoor :-"
 
die 1e was van m'n telefoon, maar is zwaar gephotoshopped en verkleind om de werkelijkheid een beetje weer te kunnen geven.
Andere 2 zijn met m'n gewone toestel (EOS 50D) gemaakt.
 
Wilde jullie deze niet onthouden, een fenomeen wat vele hier bekend zal zijn na een vers laagje wax.

Vanmiddag dus een verse laag wax aangebracht (in dit geval de 915).
De dauw slaat vervolgens 's nachts neer op de auto en kleurt 'm helemaal dof:

kapnacht.jpg





Zo met het blote oog absoluut niet spectaculair, maar met een 45x vergroting van m'n digitale vergrootglas tot de ontdekking gekomen dat er dus al een hele kleine miniscule beading aan het vormen is van de dauw ,^^

dauw.jpg




Voor het geval het woord nog niet bestaat: Micro-beading :D
 
Gister ook de Aygo van m'n moeder getrakteerd op een waxje, te weten de Collinite 915. Dauw, vorst en dooi leverden het volgende plaatje op:

IMG_7503.jpg


IMG_7505.jpg


IMG_7502.jpg
 
Zit er in jouw ogen dan zo'n verschil tussen de spritz variant en de gewone sealant? Ik was aan het overwegen de Spritz als soort van detailer te gebruiken, maar denk dat ik toch mijn QD+ ervoor blijf gebruiken.:roll

Tussen de DGPS beurten door natuurlijk...:D
 
De auto in de dodo juice orange crush gezet :heart_eyes:

STdrops4.jpg


STdrops3.jpg


STdrops2.jpg


STdrops.jpg


Mijn eerste dodo juice product, als de rest ook zo fijn werkt, ben ik verkocht :heart_eyes:
 
Laagje Collinite 476 van 2 dagen oud. Vorige laag was van half oktober en werd na 12.000km en veel winterweer iets minder.
 
Beading op mijn focus na een goede polijstbeurt en een laagje Swissvax Saphir/Mirage afgelopen weekend:
bead1.JPG

Druppels op men dak.

bead2.JPG

Help, nog meer druppels op men dak.

bead3.JPG

Een close-up, let op de metallic deeltjes die je goed ziet zitten in de druppels.

bead4.JPG

Ergens op de lak.

bead5.JPG

Beading op het achterscherm.

bead6.JPG

Bovenop de achterklep.