• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vandaag even een crappy foto gemaakt toen ik bij mijn auto kwam. begin oktober 1 laagje Poorboy's Natty's blue......
Hele winter gereden (ongeveer 20.000).

Grtz Zieke

5474103189_be5481c526_b.jpg
 
vandaag de kever op de oprit gezet (want dat is de komende weken mn "daily ride").
Net voor de winter heb ik deze helemaal behandeld en uiteindelijk (dus 4 maand geleden) in de Raceglaze Signature 42 Wax
gezet. Daarna overkapt en onder een hoes weggezet.

Nu staat ie dus in de regen met dit als resultaat:

IMAG0048.jpg
 
Nice GMToyota! Ik heb de starlet vorige week ook een nieuwe laagje wax gegeven en zag deze dagen pas echt het resultaat. Niet gekleid, dat komt later wel een keer weer.

Dodo Juice Hard Candy op de rode Starlet na 8 dagen.

beading01.jpg


beading02.jpg
 
De auto van de buurman heeft ook behoorlijke beading :D :D :D

Het lijkt zelfs of de blanke lak van die kar eraf komt
 
De nieuwe megane heeft inmiddels alweer 3000KM op de klok staan. De Collinite Insulator 845 doet z'n werk zeer goed ;). Binnenkort maar weer is een wasbeurtje doen met dit lekkere weer.

bead1.jpg

bead2.jpg

bead3.jpg
 
Vanochtend deze foto's gemaakt. Vorig weekend in de Dodo Juice Banana Armour gezet.
dscn1303m.jpg

Op de spoiler:
dscn1305v.jpg


dscn1308u.jpg


Vandaag afgetopt met Dodo Juice Orange Crush:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: