• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@steven750iL....overdoseering is een sloper voor je wax...ps ik gebruik slechts het dopje van de fles op een bucket...dus.Ons zeeuwen bin zunig:D
 
Als dat het zou zijn, heb ik wel weer een mooi excuus om nog eens een waxje te leggen :party:

En dan maar goed doseren met de shampoo vanaf nu. Op de verpakking hebben ze het over 3 oz. zo uit m'n blote hoofd, maar ja weet ik veel, dus doe ik maar gewoon een scheutje in de emmer

Als het nog ergens anders aan zou kunnen liggen (wax niet lang genoeg laten curen bvb.), hoor ik het graag.

Iedereen alvast bedankt om mee te denken :)^
 
Max 27ml op een volle 10L emmer, mag altijd minder zijn natuurlijk. Heb je de hoeveelheid afgemeten of gewoon op gevoel de SS&S erin ?
 
Gewoon op gevoel... zijn er ook maatbekers te koop via de website met die rare Amerikaanse maten erop? Dan ga ik die meteen bestellen :D

Ik heb namelijk al gezocht, maar niet gevonden... Wel een sprayer met maatverdeling, maar dus niks om shampoo o.i.d. af te meten.
 
Als je auto buiten staat en niet net gewassen is, dan is je beading ook niet zo mooi, doordat je lak in de tussentijd gewoon vuil wordt (stof, zand, etc). Voortaan dus alleen maar conclusies trekken na de beading op een schone lak.
 
Mmm, dat zou natuurlijk ook wel eens kunnen, met al die stuifmeelzooi de dagen ervoor :-"

En ik maak best veel km's, zo'n 1500 per week. Foto's zijn gisteren genomen, de auto is de laatste keer vorige week vrijdag gewassen. Dus ja, vuil was ie ondertussen wel
 
Steven750iL zei:
Gewoon op gevoel... zijn er ook maatbekers te koop via de website met die rare Amerikaanse maten erop? Dan ga ik die meteen bestellen :D

Ik heb namelijk al gezocht, maar niet gevonden... Wel een sprayer met maatverdeling, maar dus niks om shampoo o.i.d. af te meten.

Gevonden :grinning:

Maatglas is de naam, i.p.v. maatbeker :D

Gaat meteen de winkelwagen in, beter het zekere voor het onzekere...
 
Vraag in de apotheek zo'n kleine maatbekertjes. Geef dan hier de inhoud van je emmer in en je kan afmeten per ml, die Amerikaanse maten zijn echt niet nodig hoor :no
 
Zo mooi vind ik de beading van SN Hybrid niet. Wellicht is de sheeting wel goed, ik heb de indruk dat het één niet met het ander te combineren is.

Alhoewel mijn Cquartz / Fuzion combi wel dicht bij perfectie in de buurt komt.:heart_eyes:
 
Ik denk dat het wel te combineren valt.. als ik zo kijk naar Zymol Glasur of swissvax Shield.. en in iets mindere mate zelfs een Collinite 915... geweldige sheeting en beading-combo.
 
Nog wat foto's van de beading van de SN Hybrid: http://dodojuice.com/forum/viewtopic.php?t=1873
 
tijdje terug al....heb zo geen idee meer wat voor wax er op zat...waarschijnlijk dodo rain forest

5359390787_b18e304380_b.jpg
 
Dodo Juice SN Hybrid, 3 dagen later. Een mooiere beading dan op de dag zelf dat het is aangebracht én dat het regende dezelfde avond.



Hoe het kan.... :weetniet
 
bij mij ging het andersom }:)w

3 dagen terug een laagje natty's aangebracht en vanochtend was er op het dak 0,0 beading te zien ]-0

Snap der niks van :weetniet