• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Weerkaatsing van licht. Auto staat deels onder de carport met verlichting. En net de vouw in de motorkap.
Of er moet net een onverlaat langs de auto zijn gekomen, maar vanmiddag zat daar nog niets.
 
Lijkt toch erg op marring!
Zou goed kunnen hoor.
Wij hebben de auto nu net 3 maand, en is 2x door de (w/kr)asstraat+poetsstraat geweest en dat is nu verleden tijd.
En wie weet wat onze Duitse voorganger er allemaal mee heeft gedaan.
Ik ben begonnen met het kopen van goede shampoo, wash-mits en droogdoeken.
Maar inmiddels is er al Non-Ferro, Collinite 915, nog meer poetsdoeken en een velgenborstel bijgekomen.
Dus er zal nog wel een klei-setje en misschien polijstmiddel bijkomen, alleen zal dat wel handmatig worden denk ik(maar misschien heb ik nog wel een adresje in de buurt van iemand die dat wel wil doen).
 
4ed5b8d215190b0fbef07a275ed46d21.jpg
 
Gave shots mannen! Graag nog meer foto's :)

@Marcel1973 Ultra HD wax is een heerlijke wax om mee te werken. Met de bijgeleverde pad opletten dat je niet teveel wax oppakt. Maar dan nog is het uitbuffen zeer gemakkelijk. En de glans is na een dag al mooier dan kort na het aanbrengen. Het lijkt erop dat de Ultra HD wax niet heel veel onderdoet aan Vitreo kwa beading. Maar dat gaan we over de paar maanden zien of dat echt zo blijft.

Nog paar shots van mijn zijde.

Beading Vitreo
20180416_065142.jpg


Beading Ultra HD wax.
20180416_065149.jpg