• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik post hier ook maar eens wat (Poorboys Natty's Paste Wax Red):
20181126_173527(2).jpg
20181126_173459(1).jpg
 
@Luukkkie

Dit is de eerste keer dat ik hem gebruik. Opzich bevalt het erg goed, ik weet echter nog niet wat de standtijd is. Voor mensen met een beperkter budget twijfel ik echter of het de (forse) meerprijs waard is, een wax als collinite 476s is naar mijn mening namelijk niet heel veel slechter; daarnaast zijn er ook producten als Sonax BSD, Gyeon bathe+ e.d. die op een simpele en goedkope manier een behoorlijke sheeting en beading geven.


Ik denk dat ik op termijn deze auto ook van een coating ga voorzien, vanwege de nog betere beading en sheeting en de langere standtijd.
 
Laatst bewerkt:
@Cordoba: Vandaar de verwijzing naar de contact angle van 121 graden in de naam van deze wax. Ik kan hem alleen maar aanraden! Bijna geen curetijd nodig. Aanbrengen en afnemen. En dan genieten

Ik moet wel toegeven dat de wax net voor het nemen van de foto’s aangebracht was. Dus heb ik mss een klein beetje vals gespeeld
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba