• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Zelfgemaakt, maar niet minder mooi. Laagje Autoglym HD wax op de XL van m'n moeder.

114965


114966
 
Niet heel slecht, maar als je iets "Beadmaker" noemt dan verwacht ik eigenlijk wel beter. Zeker als je het vergelijkt met Sonax BSD, Wowo's quick detailer, Gyeon Cure of Swissvax Lotos Speed.
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Zo kwam ik vanmorgen na de boodschappen terug bij mijn auto.
(Vriendin: "ben je nu weer een foto van de druppels op je auto aan het maken?") :innocent:

Autoglym HD wax - aangebracht 22 dec, sindsdien tweemaal gewassen (laatste keer een week geleden), geen spraywaxen of boosters

Bekijk bijlage 115151

Haha, mijn vriendin zegt er ondertussen niets meer van... ze schud enkel met haar hoofd, draait eens met haar ogen en slaakt een diepe zucht :yum.

De eerste keer dat ik de Sonax XBSD geprobeerd heb. Had ik in mijn mistery box zitten. Ben er wel tevreden van, makkelijk toe te passen, mooie glans en goed waterafstotend. Had wel iets gladder mogen aanvoelen.
(10dagen “oud” :D.)
115153
 
Het is niet dat ze het niet snapt. Er is al veel verbeterd sinds ik met detailen ben begonnen. Ik hou sinds anderhalf jaar ook haar auto bij en ze ziet wel wat dat doet - dat dat oude beestje meer glanst dan de gemiddelde auto, Clearvue op de voorruit, etc. Ook andere auto's in de familie (van haar moeder en van haar 2 kids) wel eens onder handen genomen.

Hier toch nog altijd wel eens de bekende taferelen zoals in het topic van @Istnogferarie : Vrouw: heb je weer wat besteld? Man: ja. Vrouw: heb je dit nodig? Man: ja.

Maar ook langzaam maar zeker steeds meer credits voor de detailing hobby en collectie naarmate er steeds meer zaken in en om het huis gereinigd en beschermd worden. :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie