• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

LAWRENCIO_XD

Detailing addict
27 nov 2018
118
58
24
Groningen
@Quantoxx Wauw, bedankt voor je uitgebreide verhaal, echt top! :) Ik laat hier thuis iedereen dit wel even lezen. Leuk om te horen hoe het voor jou allemaal een beetje is begonnen, hahah! Lijkt me ook wel leuk, hier en daar in de buurt auto's poetsen en detailen!

En wat jij zegt over dit forum: er ging voor mij echt een wereld aan informatie open toen ik hier voor het eerst kwam. En ook echt cool hoe iedereen hier elkaar helpt (ja duh, 't is een forum :p)! Ik heb hier echt al een hele hoop geleerd en ik ben nog niet eens begonnen aan een DAP. Zoveel kennis hier, niet normaal. :innocent:

Als het uiteindelijk toch doorgaat, wordt het denk ik de DAP900 V3 Raffini Starterskit - Power Pack (237,-). En daarbij wat extra pads en MF-doeken. Anyway, nogmaals bedankt @Quantoxx voor je verhaal!

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
2.464
178
21
Zwolle
De coatings heb ik week 29 2018 aangebracht. En heb later pas de spoiler laten monteren ;)

Nu kan ik soms toch nog even een waxje smeren

• Leuk
Reactions: Luukkkie