• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vanochtend de auto even afgespoten.

Aardige beading op de auto :)
148de57f956977d2de41acbcbcfba956.jpg
 
Ziet er goed uit, net zo makkelijk te gebruiken als de oude supergloss of heb je die nooit gebruikt?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Is dit ook beading of is dit ruk. Kwam vanochtend beneden en dacht leuk, totdat ik meer ging lezen en het ook vuil kan zijn (sahara zand)
 

Bijlagen

  • 20190425_063543.jpg
    20190425_063543.jpg
    372 KB · Weergaven: 176
  • 20190425_063525.jpg
    20190425_063525.jpg
    310 KB · Weergaven: 178
Dat is ook beading @MichaelF30 alleen niet zo goed als het zou kunnen zijn. Door vervuiling op de lak en het verouderen van de lsp (wax/sealant/coating) zal de beading naar verloop van tijd minder worden.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Quantoxx misschien heb ik dan iets te weinig gebruikt? Was bang om veel te gebruiken door de reviews die zeiden max 2 a 3 spuitjes per paneel.

Heb het er ook al best snel van afgespoten.

Volgende keer dan toch beter mijn best doen.
 
Eindelijk een beetje regen :)

Beadmaker, als stand-alone.

Valt me niet eens tegen.
Bekijk bijlage 115142

Om nog een keer op de beadmaker terug de komen.

Zoals eerder gemeld had ik de beadmaker 19 februari op mijn verder onbeschermde auto gesmeerd.

In het begin vond ik hem wel ok, maar met de tijd raak ik steeds meer onder de indruk van dit product.

Ok de beading was niet geweldig, maar de auto word er wel super glad van, en de sheeting is wel heel goed.

Vandaag 2 1/2 maand verder heb ik even de auto afgespoeld.. maar oordeel zelf, dit is toch nog een mooie bescherming van alleen een spraysealant.

En de sheeting is nog steeds geweldig, even een kort sprintje, en de wagen was weer droog.