• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Autoglym Ultra HD Wax, 4 maanden oud. Tijd voor nieuw laagje...
Foto 08-05-19 08 22 44.jpg
 
Foto's vorige week genomen:

Wowo's Contact 121, 1 maand geleden aangebracht.
Auto was wel vuil en stofferig.
Eerste keer dat ik de wowo's wax gebruik en moet zeggen dat de beading en sheeting zeer goed is, aanbrengen en afnemen was zeer makkelijk.

Bij de volgende regenbui zal ik een deftige foto nemen ;)

IMG_5391.JPG
 
We kijken naar een ca twee weken en 750km oude Bouncer’s Done & Dusted Si edition (met Si02) op een ongewassen auto.

IMG_0517.jpg


Naast de extreem gladde auto met bijzonder fraaie glans en wetlook, vind ik de eigenschappen van beading en sheeting ook top.
Wordt een blijvertje.
 
Mooie beading, dat zondermeer, maar vanwaar 845 en dan meteen wet coat erop? Niet eerst lekker twee weken van de 845 genieten en dan pas wet coat erop?

Kan allemaal natuurlijk, ziet er fantastisch uit, maar lijkt me bijna een verspilling van de wetcoat.
 
  • Leuk
Reactions: Vinc_94 en RoyR
@350Z na een tijdje geleden navraag gedaan te hebben hier op het forum werd er gezegt dat dit geen kwaad kan gezien (volgens sommigen) dit de wax een boost geeft. Vandaar dat ik het zo gedaan heb. Tnx !
 
@350Z na een tijdje geleden navraag gedaan te hebben hier op het forum werd er gezegt dat dit geen kwaad kan gezien (volgens sommigen) dit de wax een boost geeft. Vandaar dat ik het zo gedaan heb. Tnx !

Kan ook zeker geen kwaad hoor, de wetcoat geeft inderdaad een boost, maar als je vers een laagje wax aanbrengt heeft de wax die boost nog niet echt nodig.

Zoals @Altos al aangeeft kijk je dan naar de beading van de wetcoat en niet van de 845.

In mijn ervaring geeft de collinite andere beading dan de wetcoat (grote dikke druppels ipv heel veel kleine ronde druppeltjes) dus is het een beetje de vraag wat je het liefst ziet.

Uiteindelijk is het met deze hobby vooral wat je zelf lekker vind werken/mooi eruit vind zien!
 
  • Leuk
Reactions: Vinc_94 en Altos