• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik weet het niet zo goed. Toevallig heb ik hier gisteren nog over na zitten te denken omdat ik ook een video van AMMO NYC langs zag komen waarin hij zijn 'sheet' coating benoemd. Toen dacht ik 'zit wat in. Waar zou je nog wel beading voor willen hebben?' En toen dacht ik juist dat een ruitencoating vooral beading moest hebben, omdat het water met sheeting toch een beetje aan je ruit 'plakt' en samen komt met andere waterdruppels. Het leek mij dus dat een ruitencoating vooral goede beading moest hebben om goed te werken. Interessant om over na te denken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Inmiddels een week of 3 geleden Wowo’s contact 121 aangebracht, afgelopen weekend na een wasbeurt deze een klein beetje geboost met Surf City Garage Speed Demon detailer.
 

Bijlagen

  • EFF1307D-C8AF-4DA4-8FCB-A0E6F2C6E018.jpeg
    EFF1307D-C8AF-4DA4-8FCB-A0E6F2C6E018.jpeg
    423,5 KB · Weergaven: 0
In het topic ‘hebben we nog wat gedaan vandaag’ verteld dat ik na poetsen en polijsten op zoek was naar beading. Aan de hand van dat topic heb ik gisteren Collinite 845 op mijn auto gesmeerd en vandaag was ik erg benieuwd naar het resultaat. Eventjes de wasbox bezocht om met de HD te spuiten en wat een fijn spul is dat zeg. Mooie beading en je ziet het water er zo af lopen. Topproduct!
2D7D18B4-C60E-4E83-9470-CF62F450BD08.jpeg
541BC3F1-C3E2-45E8-9D75-449DA5BC7BBE.jpeg
 
Dit was de Dark en de oude formule. Als het goed gaat dan is het top, maar als het niet goed gaat dan is het ook echt waardeloos. Laatst heb ik de motorkap van de i20 van m'n vriendin gepolijst en in de fusso gezet. Zelfde proces als met de volvo, maar nu kreeg ik last van vlekken, afnemen ging dramatisch en dan is de beading ook ruk. De nieuwe variant schijnt wat makkelijker te zijn in de verwerking, maar de beading en duurzaamheid zijn wat minder (en het kost 50% meer).
 
  • Leuk
Reactions: Gilster
@RoCo Hou ons op de hoogte van de stand tijd van die Infinity wax plastic & rubber aub, ben bennieuwd nl.
Vandaag even wat vogelpoep onder handen genomen en kon meteen de stand even bekijken. Enkele laag aangebracht, Maand oud, 1x gewassen, niet geboost:
20200521_171000.jpg
20200521_171047.jpg
20200521_171121.jpg
De bescherming is er nog, maar de beading op de spiegelkap begint af te nemen.

Verder begint de achterbumper voorzichtig zijn tijgerstrepen weer te tonen, dus die kan wel weer een applicatie gebruiken. Voor de test hou ik het echter nog wel even zo, dan hebben we in ieder geval een indicatie van de standtijd voor de bescherming.
 
  • Leuk
Reactions: Brad