• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Kon vanmorgen nog voordat het ging regenen de Audi na 3weken wassen.
Leverde toch weer mooie druppels op de Nanolex si3d
 

Bijlagen

  • IMG_8410.jpg
    IMG_8410.jpg
    221,6 KB · Weergaven: 157
  • IMG_8411.jpg
    IMG_8411.jpg
    226 KB · Weergaven: 152
  • IMG_8412-1.jpg
    IMG_8412-1.jpg
    222,4 KB · Weergaven: 145
@Marcel1973 dat zou best kunnen kloppen. Ik vond mijn provision destijds het ook beter doen dan wat de quickview nu doet. Vooral als ik naar de prijs en resultaat kijk is dit het eerste product wat mij tegenvalt van gyeon, of het ligt aan mij dat kan natuurlijk ook. Ik ga bij de volgende applicatie 2 lagen proberen te doen, al word dat niet aangegeven volgens mij.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Ik ben ook super tevreden over de Nanolex. Deze hoef je ook maar in 1 laagje aan te brengen.

Ik heb letterlijk de ruitenwissers niet meer nodig in een regenbui. Af en toe bij een natte ruit en wegrijden smorgens wapper ik een keer.

Zeer tevreden over.

@Marcel1973 ik breng een verse laag aan bij wassen in de zin van Nanolex washcoat of Bathe+ Maar de basis is dan in die zin toch wel wat beter lijkt me.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld @Hean.

In mijn optiek is de basis bij al deze producten identiek en zit de variatie in wijze van verwerking en standtijd. Immers al deze producten maken de voorruit dusdanig hydrofoob dat het water eraf parelt. Allemaal doen ze dat vanaf ongeveer 60km/u.

Ik vind de Rain-X na ca. 8 weken minder worden, daarom doe ik een "refresh" na vier weken. Ik breng het in twee lagen aan, omdat het kan, niet omdat het moet.
Bij alle producten die ik tot nu toe heb geprobeerd, vind ik de standtijd na ca. drie maanden minder worden (dan werkt het bijv. nog lekker vanaf ca. 80-90km/u) en gaan de ruitenwissers "vervelend" doen.
De Glaco die ik bijv. ook nog heb liggen houdt het initieel wel wat langer vol dan de Rain-X, maar in basis vind ik veel van zulke producten allemaal identiek en wordt het na een maand of drie toch echt wel minder. Gevoelsmatig stuitert de Glaco overigens wel later/minder.

De reden dat ik daarom Rain-X gebruik is simpelweg gebaseerd op het feit dat ik weinig nodig heb uit het flesje en het flesje hier dus bijna een jaar mee gaat en dan qua prijs best interessant is.
 
  • Leuk
Reactions: internetboarder
Vanochtend aan het einde van de nachtdienst begon het te regenen. Prima kans om wat beading foto's te maken. Altijd leuk om de reacties van collega's te zien... :D
Gyeon Cure van een paar weken terug. Vorige week voor het laatst gewassen en gisteren afgespoten in de wasbox ter voorbereiding op het slechte weer komende week.

PXL_20210618_032930862.jpg