• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Oude vertrouwde Collinite 845
FDl16Gi.jpg
 
Ja, ik heb ook de 845 en de Menzerna Powerlock Ultimate Protection welke eigenlijk beide goed met elkaar werken, maar ik blijf toch Fusso Coat Light gebruiken...Gewoon omdat hij duurzamer is en dat hij voor mij manueel even makkelijk te verwerken is met de vochtige applicator truc. Met de polijstmachine is de Powerlock en 845 natuurlijk makkelijker.
 
@Morpheus02007 - Waxen testen op een los paneel zal geen eerlijke resultaten geven. Al leg je deze buiten, het zal nooit onder dezelfde factoren onderhevig zijn die een auto heeft die (mis)gebruikt wordt. ;)

Het enige wat ik op de tweede foto kan zien is dat de contacthoek van de beading niet echt super is en misschien de sheeting in het spoor ook niet zo strak.
 
Ben benieuwd naar de resultaten dan Morph.

Klopt Q, die ene dikke drup rolde net naar beneden toen ik de foto schoot. Druppen blijven iets wat langer liggen dan Gyeon Synchro. Maar toen ik vanochtend weg reed, en de druppel beginnen te trillen was de auto na 1 90gr bocht droog. Zal morgen nog ff een fotootje schieten.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Zal niet slecht zijn, maar Fusso Coat is toch duurzamer dan de Hybrid Solutions Graphene Paste Wax.

Ik zou graag eens een paneel op de sloop halen en verschillende combo's eens testen. Bv Fusso Coat + TW Seal N Shine of Menzerna Powerlock Ultimate Protection + Collinite 845 en nog een paar andere.
Ik heb enkele malen zo'n tests gedaan (ook met enkele producten die jij geeft) en gepost op dit forum. maar zoals Quantoxx ook al zei, weet je na de test nog niet veel en hangen er veel variabelen aan vast die invloed hebben.

Je zou de motorkap van de auto die je dagelijks gebruikt, kunnen opdelen in verschillende secties, dan heb je al een iets realistischer beeld.