• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@Josie, koest..mand...af...

Was niet persoonlijk bedoeld maar in het algemeen.

Men brengt vaak tig maanden geleden iets aan om vervolgens met allerlei quick detailer sprays, shampoo met wax toevoeging, Wetcoat achtige producten enz. de auto na te behandelen. @ivo's bedoeld dus dat het niet representatief is qua beading van de eerder aangebrachtte bescherming.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Mijn bedoeling is nooit geweest om mijn 6 maanden oud wax laagje aan te prezen..
Ik heb geen garage of een ruimte om mijn auto netjes te kunnen behandelen en ook nog druk met mijn werk, dus ik ben blij met de boosters….
sorry, ik ben geen detailing master
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Er zijn maar weinig producten die aan hun beloofde maanden standtijd komen. Maar als je de wax kan boosten met een Sonax BSD, Seal n Shine, Bathe+ of Washcoat, dan is het niet ondenkbaar dat de Collinite 845 nog steeds goed aanwezig is. Uiteraard zie je op de toplaag de beading van die laag, maar dat is toch ok? Daar dienen die producten ook voor.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Josie
Maak je niet boos zo met de kerst @Josie
Ik denk niet dat het kwaadaardig bedoeld was.

200.gif
 
sow, goeiesmorges inderdaad...
Enige wat ik bedoelde te zeggen is inderdaad dat hoe goed de 845 ook is, de beads op de foto zijn niet (meer) van de 845 maar van je laatste laag whatever booster product ;)
Er zal vast nog iets van de originele 845 laag over zijn, maar als die nog beads geeft zijn die no-way zo strak als wat je op die foto ziet.
Geen mening, ervaring uit de praktijk, en niet alleen die van mijzelf (zie tests elders op t forum van o.a. Carclean zelf :)).
Fijne dagen en denk aan je hart :p
 
Mod message:
Een kleine tip voor iedereen: lees posts van anderen even goed door en probeer je af te vragen wat men met een post bedoelt voordat je in allerijl een kwaaie post terugplaatst. Volgens mij was/is er vrij weinig aan de hand.
100% mee eens. Op den duur wordt iedereen gefrustreerd en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Dus je hebt dat goed opgelost Soepergrover. Ook mijn excuses voor in het andere topic, het begon gewoon uit de hand te lopen tussen mij Quantoxx.