• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@ Wittereus
Als ik mijn auto onder handen neem voer ik de volgende stappen uit.
Eerst spuit ik hem af met de hogedrukreiniger.
Vervolgens was ik hem met Meguiars - Gold Class Car Wash.
Vervolgens droog ik hem en klei ik hem met Meguiars - Quik Clay Detailing System.
Bij de volgende stap ga ik hem rondom doen met Meguiars - Ultimate Compound.
De laatste stap die ik dan nog maak is hem rondom in de wax zetten met Meguiars - Gold Class Carnauba Plus Premium Paste Wax.
Alles stappen die ik doe, doe ik met de hand.
Is het nodig om hem bijvoorbeeld 2x in de wax te zetten..??

Grt
 
Hey Steevens; beantwoord eens mijn vragen:ja Was dit nieuwe was of al een tijdje oud???:p

En om jouw vraag te beantwoorden; het is niet nodig, maar wel beter om 2 laagjes wax aan te brengen. Vooral om er zeker van te zijn dat je niks gemist hebt:rules
 
Het meeste wat ik van NXT 2.0 zie is maar matig,ook die van vdwggp. En nee ik ben niet in een pest bui. Gewoon niet mijn ding als het om beading en nxt aangaat.
 
C-Quartzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :heart_eyes:

592db44e.jpg
 
geen super fotos maar toch


gekregen van de tevreden klant
(meguiars ultimate liquide wax)
foto3rx.jpg



mn eigen 'waggie'
(supernatural 2.0 van dj)
foto2fzx.jpg

foto1ue.jpg
 
Ik ben niet zo zeker hoe ik dit moet verwoorden. Maar, hier gaat ie. Donderdag 14-6 de auto gewassen (2 emmers+dodojuice btbm), gekleid met fine grey SN, gecleaned met Lime Prime (wow fantastisch product zeg) afgewerkt met SN, half uur laten curen. Direct later die dag regen met als resultaat 2 plaatjes met een telefoon van fruit, sorry voor de kwaliteit...

IMG_0636-1.jpg


IMG_0637.jpg


[mod]Probeer nog eens met een wat kleinere foto[/mod]
IMG_0635.jpg
 
@RST-smurf

Ik zie het nu ook. Eerste keer voor mij. Overigens zie ik nu dat de post verkeerd staat. Moest onder het topic "post hier je beading foto's"!! Hoe los ik dat op? :s :glaasje :party: