• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Afgelopen zondagochtend met dauw op het dak.
De dag ervoor heb ik hem gewassen met DJ Born to be Mild en DJ Red Mist opgepoetst.

IMG_0398_zps2c209a30.jpg
 
PGDZS98l.jpg


Nanolex washcoat, blijft dit tot nu toe fijnste combi vinden op deze auto/lak kleur. Dit is direct na het afspoelen van de washcoat dus helemaal vers.



50/50 velgen, afgespoten met karcher. Velgen maand of 2 terug behandelt met nanolex paint and alloy seallant.

6SJkWx5l.jpg

(Plaatjes klikbaar voor groot)
 
Motorkap Xsara na een bui



525a97fce3e66-image.jpg


Motorkap en deuren etc mooie beading, alleen het dak na een bui.., beading weg.. :weetniet

525a98d7067e3-image.jpg
 
Is naar mijn weten (nog) niet in Nederland te krijgen. Ik haal het zelf weleens in Duitsland. Op Ebay zijn ze zeker wel te krijgen.
Blijft wèl waanzinnig mooi spul!

Captur;344172 zei:
Wie kan mij vertellen waar ik de Sonax Polymer Netshield kan kopen bij Halfords, Brezan ik hoor het

egv5eo.jpg


xbmlnc.jpg
 
eerder deze week:

20131028_165002_zpsc784d4fb.jpg


EX-P in 2 laagjes 6 maanden geleden aangebracht, daags voor deze foto gewassen met Meg's Ultimate Wash & Wax.
 
Voor de allereerste keer onze Fiat Panda geprobeerd volgens de regels aan te pakken.
Wassen met twee emmer-systeem, voor het eerst gekleid, daarna met PB black-hole behandeld en geëindigd met een laag PB Natty's Paste Wax Blue.
Het resultaat:
DSC03616_zps5a71ee0d.jpg

Er zitten her en der nog wel wat krassen, dus polijsten gaat zeker nog komen. Zie deze foto:
DSC03615_zpsa0dee861.jpg
 
Wagen is enkel gekleid. Heeft een deftige polierbeurt nodig.
1 laag PB Black Hole voor de fun. 10 graden was het, dus geen bevriezing.

vi79.jpg