• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijzen mensen prijzen!

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
5.545
223
41
Gouda
Als je een tijdje alleen thuis bent ga je je toch een beetje vervelen en afvragen hoe de wereld draait.

Ik wilde mijn vertrouwd merkje wel eens vergelijken met andere merken in Iron Remover en Tar Remover.
Later dacht ik, als andere mensen ook deze gedachtes hebben maar niet de tijd die ik had, hoe doen die het?
Nou door dus dit stukje te lezen.

Iron Remover :
Iron Remover.webp

Tar Remover :
Tar Remover.webp

Interessante vergelijking. De wolf fallout was mij al eerder opgevallen qua prijs, ook lijkt het net zo te werken als non-ferro. Iemand enige ervaring met deze velgenreiniger? Want qua precies is hij erg interessant!

ik heb al gelezen dat die TAR remover van Valet Pro niet zo goed zou werken.
Ik heb hem toch besteld, samen met die van Auto Finesse
ik zal zien dewelke beter is
Alles hangt natuurlijk af van hoelang die teer en hars op de auto zit, ik heb onlangs die van Nanolex gehad en die werkte eigenlijk niet.
Dus ik denk dat de rommel al te lang op de lak zat?

@PeterS Ik heb die van ValetPro en ik vind hem prima zijn werk doen. Nu heb ik geen ervaring met andere teerverwijderaars, maar hiermee komt het er in elk geval af. Volgens de verpakking moet je het insprayen en met een doek eroverheen wrijven tot het weg is, maar in mijn ervaring is dat alleen nodig voor hele hardnekkige plekken. Kleine spettertjes kan je insprayen en lossen dan vanzelf op.

• Leuk
Reacties: PeterS
ook hier goede ervaringen met de valet pro citrus and tar remover.
heb wel geen vergelijk met andere merken.

• Leuk
Reacties: PeterS