• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Primahoor met zijn grote punt!

primahoor

Detailing rookie
8 jul 2009
7
0
Hallo,

Mooi forum hier en ben al lekker aan het snuffelen/bestellen geweest.

Mijn auto: een mooie fado brown Grande Punto en daar ben ik maar wat blij mee. Zo blij dat ik eens ging kijken hoe je een auto nou fatsoenlijk wast. En dan kom je in een geheel nieuwe wereld. Waarvoor dank.
Ik heb de eerste bestelling inmiddels gedaan. (voornamelijk starterskit van Mothers en wat losse doeken en pads) en ben gisteren voortvarend aan de slag gegaan. Werkte als een zonnetje! Helaas ook dat het zonnetje kwam opzetten waardoor de lak te warm werd om fatsoenlijk door te gaan.

Foto's volgen wanneer de hele auto gedaan is!
De auto zoals deze bij de dealer stond:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Mooie auto hoor zo'n Grande Punto ook een mooie donkere kleur. Mijn ervaring is dat je auto alleen maar mooier word als je hem behandeld op de manier en met de producten waar we het hier op het forum over hebben (geheel onafhankelijk welke merken je kiest)

Mijn eigen Alfa glanst nu veel mooier en dieper dan op de dag van aflevering (03-10-2007)

Succes

Welkom! Mooie auto. Als je de mogelijkehid hebt, plaats dan nog eens wat extra foto's waar de kleur nog beter naar voren komt ;)