• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem karcher K4

DT89

Detailing addict
31 aug 2015
136
63
Afgelopen weekend een karcher k4 full control aangeschaft.

De vuilfrees werkt perfect maar de vario power lans doet het niet goed.
Als ik van soft naar medium draai dan word de straal gebroken en spuit het enkel naar één kant. Van een hardere straal is niet meer te spreken. Als ik verder naar hard draai dan stopt de HD en komt er niets meer uit.

Heb de lans eens goed gekuist en met naaltje door de opening, maar niets lijkt te werken. Heb de HD bij de buren aangesloten en daar werkt het ook niet, dus het ligt volgens mij al niet aan de druk van de waterleiding.

Iemand dit probleem ook al gehad ?

Nee helaas, heb wel dezelde koppen maar werken perfect...ik zou terug gaan naar de verkoper en zeker niet de vuilfrees op je autolak gebruiken.

Als je je waterdruk wilt testen kan dat heel eenvoudig,...
Zet een emmer onder de aansluiting en neem een timer.
Zet gelijktijdig de kraan en timer gedurende één minuut gelijktijdig aan.
Heb je na één minuut meer dan tien liter water in je emmer is je druk meer dan voldoende.

Het is opgelost, aangezien de vuilfrees wel perfect werkte heb ik de vario lans eens uit elkaar gehaald. Nu bleek er in het spuitmondje voor hoge druk een steentje vast te zitten. Dit met een fijn naaldje eruit geduwd en voila, alles werkte :D

• Leuk
Reacties: Altos