• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem om aangekoekte remstof te verwijderen

Voor dit soort projecten gebruik ik een (sterk) alkalisch reinigingsmiddel. Dit is eigenlijk een ontvetter, maar doet het toevallig zeer goed op verwaarloosde velgen. Je moet het niet op laten drogen.... Dan gaat het etsen in de lak.

Wellicht een laatste redmiddel?


Robert
 
Remmenreiniger
Vindt je overal, is niet duur en werkt goed.

vb:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Thanks voor alle reacties, komende week hoop ik eindelijk tijd te hebben om echt goed hiermee aan de slag te gaan. :)^
 
Shnoob zei:
Remmenreiniger
Vindt je overal, is niet duur en werkt goed.
remmenreiniger doet niks op dit soort klusjes.
het is bedoelt om de beschermings olie van schijfremmen af te halen wat daar op zit zodat ze niet gaan roesten in het schap.
maar het los totaal geen vuil op.
 
Ik heb hier nog een fles velgenreiniger staan werkt super ook velgen van 20 jaar worden weer mooi schoon, geen idee welk merk het is heb het ooit gekregen bij de dealer omdat paps daar werkt, ik gebruik hierbij een aquafresh tandenborsteltje om aan te brengen en te poetsen.

Gelderland is niet zover van Salland, je mag altijd met je Alfa een keer langskomen:)^