• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Remstof of teer op mijn velg. Waarmee is dit te verwijderen?

Zou alleen Iron X Paste ook genoeg zijn?
Heb een filmpje gevonden waarbij ze eerst de cleaner gebruiken en dan bij 1:16 de Iron X Paste met een kwastje op de hardnekkige vuil smeren. Zelfde plekken als waar het bij mij vast zit.

FILMPJE
 
Vandaag Iron-X afgehaald.
Resultaat is zeer goed! Na 2 behandelingen zijn de spikkels nauwelijks meer te zien!
Zeer goed spul!
(Zie foto resultaat na 2 behandelingen).
 
Zie je wel.. niet alle broodje aap verhalen op internet ook voor waar aannemen als er al zo lang goede resultaten behaald worden ;)

Smeer je velgen eventueel gelijk in met een wheelwax of beschermlaag, voorkomt herhaling enne... wat vond je van de heerlijke geur?! .....
 
Binnekanten doe ik alleen als de velgen eraf gaan ivm winterset!
Is nu een behoorlijk pokkewerk om binnekant van de velgen goed schoon te maken. Misschien iemand tips?

grandscenicman;330557 zei:
en nu de binnenkanten nog :-"

Dat zei die medewerker idd ook al. Heb wel Meguiars NXT generation All Metal Polysh, maar begreep dat deze er eigenlijk niet voor bedoeld is.
Echter geeft hij wel een glans, en heb het idee dat het ook wel beschermt! Werkt mij best, potje is tevens ook nog helemaal vol.

Denders;330552 zei:
Zie je wel.. niet alle broodje aap verhalen op internet ook voor waar aannemen als er al zo lang goede resultaten behaald worden ;)

Smeer je velgen eventueel gelijk in met een wheelwax of beschermlaag, voorkomt herhaling enne... wat vond je van de heerlijke geur?! .....