• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Productcategorieën webshop vraag

Samz

Detailing addict
14 apr 2010
147
65
Wanneer ik via de zoek functie of via rechtstreekse link op het forum een product bekijk, dan zou ik ook wel eens vergelijkende producten willen zien die in die categorie vallen.
Bij de meeste spreekt 't voor zich maar zo af en toe kan ik het product gewoon niet vinden zonder de zoek functie.

Voorbeeld: Citrus Bling, gevonden via link op het forum of via zoek functie in de webshop.
Deze kan ik echter niet vinden als ik via de producten de onderliggende categorieën aanklik (linkermenu)
CC_1.webp

Voorbeeld product selectie via het linker menu Producten - Categorieën.
Hier zie je bovenliggende categorieën maar zodra je een product selecteert, verdwijnt dat.
CC_2.webp

Is het mogelijk om de categorieën te zien op product nivea, zodat je weer "omhoog" kunt klikken naar bovenliggende categorieën.

Voorbeeld: Producten > Exterieur > Reiniging > Multireinigers > Iron Out 500ml

Hij staat onder Detailers en finisher, maar het naar vorige niveau klikken is idd wel een handige functie. Hoewel je dan wel heel veel verschillende producten krijgt te zien als je op "hoofdcategorie" selecteert.

Dit mis ik inderdaad ook: "Bovenin het overzicht om te zien in welke categorie het product is ingedeeld". Handig om een alternatief product te kunnen zien.