• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Pol147

Detailing addict
31 mei 2010
38
52
Hoi ,

ik hoop dat ik mijn vraag hier juist post.

Ik wil een bestelling plaatsen, maar sommige van de producten zijn beperkt voorradig .
Hoe zit het met deze producten , als je deze besteld?
Wacht de gehele bestelling tot dat alle producten er zijn , en wordt de bestelling dan verstuurd?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
 
Beperkt betekent wel op voorraad. Rood betekent niet op voorraad. Normaal gesproken wordt er inderdaad gewacht tot de order compleet is tenzij het heel lang gaat duren dan nemen we contact op voor een alternatief.
 
Is er toevallig al bekend wanneer de Monello - Raffini Polish v2 Kit weer leverbaar is. Die wil ik graag in maart/ april aan mijn collectie gaan toevoegen en heb hem nu al lang in het rood ( niet leverbaar) zien staan.
 
Deze is in de loop van volgende week weer bestelbaar (als Mezzo weer binnen komt).
 
Als een product niet op voorraad is, kun je er ook voor kiezen om een email en/of een sms te willen ontvangen als het desbetreffende product weer op voorraad is. Scheelt weer een topic openen en/of bellen.

Onder elk niet op voorraad product staat onderstaande:
Naamloos_zpsf7fff7fc.jpg
 
Je kan het wel invullen maar dan weet je nog niet wanneer dat dan is.
Soms staat er een datum bij al is dat voor ons ook vaak een gok i.v.m. douane die wel eens controles willen doen en dan duurt het weer een paar dagen extra.
 
Wat is het nut van die functie dan?

Ik was in de veronderstelling dat als het desbetreffende product ook dáádwerkelijk weer op voorraad is, dat je daar een melding van krijgt.
 
natuurlijk, maar als je 'wacht met bestellen' op een product, krijg je door deze functie pas een bericht wanneer het op voorraad is, en niet á la minute een inschatting van de datum wanneer het product weer op voorraad is...
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Is er al een schatting wanneer de ValetPro Bilberry 1l terug binnenkomt?

Grtjes

Stephan


Reeds antwoord gehad van Tim via de Livechat. Echt een leuk dingetje.... 2 a 3 weekjes wachten....
 
Is er ook bekend wanneer de Karcher hd foamlans binnenkomt? (weet iemand mij ook de maximale druk te vertellen die je op deze foamgun mag zetten, 180 bar komt uit de Karcher)

alvast bedankt

Brian
 
http://www.asknumbers.com/PressureConversion.aspx

2600 pound force/square inch [psi] = 179.26368927656168 bar

Ergo, het kan net :confused:
 
Bedankt voor jullie reacties :) 25 jaar terug was het 180 bar zal nu wel iets minder zijn.

Vandaag weer met dat originele karcher ding geprobeerd je kan beter niets doen ipv foam verspillen.

Dus hopelijk komen ze snel binnen.
 
Volgens mij 10 minuten na je je post had geplaatst. ;)

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Born_to_be_Mild_shampoo_250ml_DJBM250_101037
 
Heb deze topic meerdere keren voorbij zien komen en wel tot mijn verbazing.
Het kan natuurlijk voorkomen dat er wat mis gaat of dat er iets niet wordt uitgeleverd door leverancier, maar der rest is toch een kwestie van goed voorraadbeheer .
Kortom een programma installeren met een waarschuwingsfunctie wanneer de voorraad beneden bv de 3 komt.