• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Heb de bestelling opgehaald, maar hij zat niet in de tas en kwam er net pas achter met het uitpakken en ordenen van de spullen.
 
Dat is goed, had al een mailtje gestuurd over die Micro Cleaning Tool Kit die achteraf gewoon in me auto onder de stoe lag:schaam
Maar zal morgen nog even mailen.

Dank voor de snelle reactie.
 
Toevallig enig idee wanneer AF Revive binnenkomt? Ik heb nu al voor de 3e keer een lijstje klaar en dan is ie net uitverkocht...........
 
Is onderweg volgens mij, zou in de loop van volgende week binnen moeten komen.
 
@Dubbuz: En vorige week zou het deze week binnen komen. Hopelijk komt die order van AF snel binnen, ik wacht al een tijdje op mijn bestelling:confused: .
 
Al enig idee wanneer deze producten, vooral de EZ brush, voorradig zullen zijn?

W3N;319526 zei:
Mijn EZ Detail brush heeft het vorige week begeven. :( Ik wou de dag zelf nog eentje bestellen maar heb gezien dat ie pas eind maart verwacht wordt. :(

Zojuist heb ik gezien dat de High Tech Fabric Guard 946ml ondertussen ook niet meer in voorraad zou zijn met als levertijd onbekend. Had 'm reeds in mijn winkelwagen geplaatst.

Dit is balen. :(
 
Wilde graag even informeren wanneer de volgende producten weer op voorraad zouden zijn:

Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 3780ml

Carclean.com - Lege PET fles 750ml met Sprayer

Monello - Perfetto Detailer Spray - 500ml

Carclean.com - Chemical Resistant Sprayer
 
W3N;322120 zei:
Al enig idee wanneer deze producten, vooral de EZ brush, voorradig zullen zijn?

Tim;322121 zei:
Waarschijnlijk pas begin mei.

:s

In de ad wordt nu vermeld dat deze borstel het assortiment zal verlaten.
http://www.carclean.be/product/Carclean_nl/EZ_Detail_Brush_EZ_BRUSH_100750
Dit artikel gaat binnenkort uit ons assortiment. Voor bestellingen geldt: op=op.

Sorry, ben echt niet meer mee en heeft het nog zin om nog tot begin mei te wachten?
Ik heb echt een nieuwe velgenborstel nodig, nog liever gisteren dan vandaag. Heb tot nu toe gewacht omdat ik deze borstel absoluut terug wil maar...
 
Tim, ik zoek nog een spotbuff backingplate voor de dap. Volgens de webshop zijn ze er niet. Heb je er toevallig nog 1 liggen?
 
Tim;323243 zei:
EZ Detail komt nog hoor, foutje in het systeem en aangepast. Rond 1 mei.

Ok. Dan wacht ik nog wel ff. ;)

ivo's;323241 zei:
Dan ga je lekker ergens anders shoppen voor deze specifieke borstel.
Ik zie het probleem niet...

Des te beter voor jou dat jij het probleem niet ziet. :)

Indien mogelijk wens ik bij Carclean te kopen, that's it. ;)
 
Dat begrijp ik, maar indien NIET mogelijk zul je toch je heil ergens anders moeten zoeken. Dat zeg ik omdat je zo specifiek op zoek bent naar die ene borstel....
 
[MOD]Gaarne niet bovenstaande quoten, dat is onnodig, dank u![/MOD]

Ik hoef zelfs niet te zoeken want ik weet best waar ik 'm nog zou kunnen bestellen maar nu ik weet dat het WEL nog mogelijk is om 'm hier te bestellen, wil ik ook nog wel ff het extra geduld opbrengen.
Ik shop nu eenmaal graag bij Carclean omwille van het grote aanbod, snelle en goede afhandeling en toch ook wel lage verzendkost naar België.
Imo. ;)
 
Mijn 1e ez-brush (groot) leeft al een tijdje met een kortere lengte.....ik vind hem zelfs beter werken nu :grinning:
De kleine versie is nog "standaard" .

Voor het geval er 1 van de 2 echt zou overlijden : ik heb reeds van elke maat eentje reserve :-"