• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Beste,

Enig idee wanneer de lege PET fles met sprayer weer voorradig is?
in de afgelopen weken al 5 halzen van de rode PB flessen zien scheuren.
Hoge nood, haha
 
denn, bij de action even halen totdat ze er weer zijn? Kosten volgens mij iets van 60 cent per stuk :p
 
p0nt;324355 zei:
denn, bij de action even halen totdat ze er weer zijn? Kosten volgens mij iets van 60 cent per stuk :p

de sprayers van action zijn rommel heb er ooit 4 gekocht
dacht ook lekker goedkoop

maar naar 1 week (2 keer wassen ) was 1 al lek zo erg
dat ik meer velgen reiniger op me handen had dan op alle vierde velgen

en 1 met detail spray voor kleien was 2 keer sprayen handvatje zij knap

en raat maar waar die andere 2 naar toe gegaan zijn toen JUIST prullenbak
 
Klopt, ondertussen al genoeg meuk versleten.
Ik wacht nog even op de PET flessen. Werken zeer prettig en zijn transparant.
Gaan de flessen ook zonder sprayer verkocht worden?
 
Wanneer zou de Monello Raffini Polish v2 Kit binnen zijn,

wou deze gisteren bestellen aangezien ik zaterdag m'n Flex 3401 mag gaan halen :( zal nog eventjes moeten wachten met polijsten dan
 
carclean Facebook zei:
Helaas zojuist ook te horen gekregen dat de zending vertraging op heeft geleverd, de borstels zijn in de USA binnengekomen, maar voldeden niet aan de kwaliteitseisen en zijn afgekeurd. Er worden nu nieuwe borstels geproduceerd.
25 april om 10:49 ·

;)
 
Gisteravond van EZ vernomen dat ze nieuwe voorraad verwachten op 14 mei, dat houdt in dat we eind mei de borstels hier zouden kunnen hebben, mits alles meezit.

Monello-klei verwachten we vandaag of morgen, ook daar was een productievertraging. Hetzelfde geldt voor de Monello edgeless pads.

Micro-Restorer concentrate moet vanuit de westkust van Amerika komen en staat inmiddels in een haven klaar om verscheept te worden, samen met een grote zending van Mothers Wax. Van Mothers zitten ook de nieuwe producten daarbij. Aankomst is nog onbekend, maar houdt er rekening mee dat dat begin / half juni zal zijn. De vaargegevens moeten we nog vernemen.

Hetzelfde geldt voor: Grit Guard (emmers), Mothers Accessoires, Monello polijsttoebehoren (Kompressor pads, Cones and so on), deze zendingen zijn ook opgehaald en worden gecombineerd naar ons verzonden, ook deze zendingen zitten in het transportproces en we moeten nog horen wanneer deze binnen kunnen komen.

Metropolitan wordt over twee weken gecombineerd met (weer) een nieuwe Poorboy's World zending en deze verwachten we eind mei hier.