• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten van Einszett, ervaringen?

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi...

Kort geleden een viertal producten van 1z gekocht, namelijk:
- Polijst pasta Grof
- X-22 violet polish
- Fix glans
- Tef Polish

Afgelopen vrijdag de moterkap behandeld met alle vier de producten. Kap is super glad en strak, echter wel rest krassen.
Voor mijn gevoel had ik de Groffe Polijst Pasta beter kunnen gebruiken icm met een cutting pad. De pasta en de X22 heb ik verwerkt met de Bosch Pex400 AE.
Vervolgens de Fixglans aangebracht, dit met een applicatorblokje van de action, tis nogal een dunnen vloeistof.
Hierover heen de Tef polish,.een iets dikkere substantie die met een applicator pad van mequirs ook goed aan te brengen is.

Als laatste de bora afgetopt met een laag Pete's 53. Het heeft nu net geregend en er is een gaaf beading effect te zijn. Onderweg vloog het water gewoon van de auto af.....

De prijs van 1Z is overigens ook prima..

Tot zover mijn ervaring met 1z

Marc:ja
 
Karelsen Bandenservice in Soest biedt het aan in hun 'wachtkamer'.

Het bedrijf zelf is errrrrug goed met banden. Daar hebben ze heel veel verstand van. Alleen hoe dat met lak zit, kweenie. Ik heb zelf meerdere malen naar die flesjes zitten kijken en gedacht: proberen? Telkens nee gedacht, ik ga wel naar tim.

Je zou Rob Karelsen eens even kunnen bellen van Karelsen Bandenservice. Waarom hij het aan biedt ;). Vindt ie vast niet erg o:)
 
Heb er genoeg van staan

IMG_0355.jpg

+ X22 X24
Ben er wel tevreden over... maar gebruik liever Megs ;)