Mooie tool. Misschien voor de foamers onder ons nog de SSF toevoegen.rodders zei:voila spray & rinse toegevoegd, als er nog mensen zijn die producten er in willen hebben en daar de verhouding van kennen. Ik hoor het graag!
Dat is een goed idee, hier ga ik mee aan de slag, is technisch iets moeilijker maar moet te doen zijn!Karlok zei:Wat ook een idee is een "werklijst"
Als je gaat detailen, invullen wat je gaat gebruiken. En dat dan alles netjes op een A4-tje geprint kan worden.
Java is normaal platvorm onafhankelijk nu kan het programma er wel iets anders uitzien op verschillende platformen.MrSandman zei:Hoe kan ik dit programma werkend krijgen op m'n imac? weetniet
De foam producten gaan er ook nog bijkomen, ben stilletjes aan bezig met het toevoegen van zo veel mogelijk producten.FRfreak zei:Mooie tool. Misschien voor de foamers onder ons nog de SSF toevoegen.
Idd jullie hebben iets gelijkaardigs verwerkt in de webshop, ik maak het programma dan ook meer als oefening voor mezelf en omdat ik het leuk vind.Tim zei:Kijk dat is mooi! De tool hebben wij in de basis online staan (bij de producten zelf).
idd, daarom hier je oplossingJeroen zei:Een apart programmatje, vind ik persoonlijk makkelijker, dan dat ik op de site, alles steeds moet opzoeken... :roll
Maar ja ga zo lekker door! :-"
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen, maar ik zoek het uit!Bert zei:Als je nog een leuke oefening zoekt... is het denk ik ook wel handig als het programma geschikt wordt gemaakt voor smartphones (Symbian bijv.). Dan heb je de mengverhoudingen altijd bij je!
Normaal moet je het bestand gewoon runnen, niet uitpakken met winrar ofzo.Centoquarantasette zei:Heb het net gedownload maar ik zou niet weten hoe ik het tot leven moet wekken
ik zie alleen 3 mappen met jpegs en een paar class bestanden.