• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Programma berekenen mengverhoudingen

het bestand dat je download is een executable jar file. Wat wil zeggen dat je deze normaal gezien rechtstreeks kan runnen. Jij hebt blijkbaar deze jar file uitgepakt en dan krijg je idd class files en de jpegs
 
Centoquarantasette zei:
Grumpf hij laat hem bij mij zien als een .RAR bestand
Hij staat op mijn webserver als een .jar file. Je kan proberen hem nog maals te downloaden en dan te kiezen voor opslaan op harde schijf. Daarna rechtermuisknop en openen met kiezen. Daar zoek je dan naar "java TM platform binary" (of iets dergelijks, hangt van je versie van java af).
Dat hij hem bij jou als een rar file ziet heeft met de voorkeursinstellingen op jouw pc te maken.
 
Laat maar zitten..... Java heeft nu mijn computer browser om zeep gebracht.

MP3 bestanden die voorheen als CLASS werden weergegeven zie ik nu als java bestanden. MP 3 bestanden downloaden en converteren is nu ook verleden tijd
 
Denk dat er dan iets met de bestand associaties is misgegaan.
Je zult deze weer op standaard moeten zien te krijgen.
Welke Windows versie gebruik je?


Ik heb het programma nu ook op m'n netbook en ook onder Linux werkt het top :)^
 
Nogmaals bedankt Jan!

Capture.jpg
 
Fluffy zei:
Denk dat er dan iets met de bestand associaties is misgegaan.
Je zult deze weer op standaard moeten zien te krijgen.
Welke Windows versie gebruik je?


Ik heb het programma nu ook op m'n netbook en ook onder Linux werkt het top :)^

Windows 2000 SP4 Het enige wat ik voor mekaar moet krijgen is dat class bestanden weer niet herkend worden dan kan ik weer MP3 downloaden op dit hok.<
 
Ik zit momenteel in mijn herexamens, daarna zal ik er nog eens verder aan werken.
Nog wensen van het programma?
 
Werkt hier goed.
Enige wat er van mijn kant nog veranderd mag worden is een uitbreiding qua producten, voor de rest TOPPIE !
 
eindelijk gevonden :)^ ,, word deze nog bijgewerkt?? ik zou graag de Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml, in zien staan , deze zou je ook kunnen verdunnen naar het schijnt?? :)
Mvg Bére
 
Wil hem best wel eens bijwerken, maar de spray & wipe kan je 1:1 (dus 1 deel water en 1 deel spray & wipe) aanlengen. Daar zijn geen andere verhoudingen voor, deze 1:1 gebruik je om te kleien, voor de rest gebruik je de spray & wipe puur.
 
rodders zei:
maar de spray & wipe kan je 1:1 (dus 1 deel water en 1 deel spray & wipe) aanlengen. Daar zijn geen andere verhoudingen voor, deze 1:1 gebruik je om te kleien, voor de rest gebruik je de spray & wipe puur.
zoals ik het begrijp, wilt 1:1 zeggen de helft water en de helft spray & wipe .En mag dat regenwater zijn?? is wel zuiver regenwater..
Mvg Bére
 
Het moet denk ik wel kunnen met regenwater maar daar ben ik niet zeker van. Ik gebruik altijd gedemineraliseerd water, dit om vlekken tijdens het kleien te voorkomen.
 
Uuuh, was antwoord op jouw vraag, alleen stond die vraag een pagina terug ( SSF-verhouding ) HAHAHA
Geen idee hoe dit zo gekomen is, dus gaat over ( staat er btw al tussen ( en werkt perfect Jan ! ))