• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Project : 2008 Audi A5 2.7 TDI

Prachtig resultaat en gedegen aanpak. Het mooiste is toch altijd de verbazing van de eigenaar.
Mooi detail: nieuwe vijsjes (zo heten die toch in België?)
 
Bedankt allemaal :)

@ McShine : ik vind die BlackLight wel mooi spul : heerlijke 'wet look' :)

@ BlackPassat : idd, dat heet 'vijsjes' ; van die roestgevallen kan ik niet aanzien, dus 4 nette roestvrij-stalen vijsjes gebruikt :)

De eigenaar heeft beloofd de wagen vanaf nu te onderhouden zoals het hoort ; ik zal hem bijstaan bij de aankoop van de nodige producten :)
Ik vrees dat ie vanaf nu niet meer met een vuile wagen naar het werk kan komen, anders volgt er :|~* :p
 
@ McShine : vergelijk op deze 2 foto's : zelfde kleur, zelfde bouwjaar ; Touran is met Black Hole, Audi is met BlackLight :

P1050169.jpg


P1050383.jpg
 
hoe bedoel je ?

Ik dahct eerst Black Hole te gebruiken en vervolgens BlackLight erbovenop, maar toen las ik dat BlackLight een glaze is, net zoals Black Hole ; ben ik verkeerd ?
 
Chemical Guys zegt van dit produkt dat het een glaze is:weetniet
Sommigen scharen 'm ook onder sealant:weetniet
Er staat ook bij Hybrid Radiant Finish. Dan zou het geen glaze kunnen zijn, omdat je met een glaze normaal gesproken niet finished (kan wel maar na 1 regenbui ben je het kwijt;)
 
freddyevo2 zei:
Chemical Guys zegt van dit produkt dat het een glaze is:weetniet
Sommigen scharen 'm ook onder sealant:weetniet
Er staat ook bij Hybrid Radiant Finish. Dan zou het geen glaze kunnen zijn, omdat je met een glaze normaal gesproken niet finished (kan wel maar na 1 regenbui ben je het kwijt;)
black light is geen glaze, het is een lsp. Dus een last step product. Het versterkt de glans en laat een beschermende sealant laag achter.
 
dus dan had ik beter eerst toch Black Hole aangebracht ?

Ik heb bovenop de BlackLight Natty's Paste Wax (blue) aangebracht, dus dat zal wel geen probleem vormen ;) ?!
 
Nee, dat kan. Maar je kan beter gewoon black hole en dan natty's aanbrengen. De blacklight hoeft daar niet tussen.
 
Wat helemaal SUPER!! schijnt te zijn is: 2 lagen CG BlackLight en dan aftoppen met CG V7 Hybrid Spray Sealant. Ga ik waarschijnlijk eens proberen op m'n Lancia Delta Integrale. Loont het nog de moeite om dit af te toppen met DJ SN Hybrid, of gaat dan het effect weer verloren?
 
hoeven jullie in Belgie geen "B" te voeren achter op de auto?

En hoe maak je een motorruimte schoon.... lekker insoppen met APC, afspuiten en met de trimrestorer erover?