• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Project Sh*tbox: 205 GTI!

Say hello to my new friend :)
15074063448_1f6d5a5c84_c.webp

Meteen even aan het werk gezet om de hemelbekleding te reinigen (rokersauto geweest =-o)... Het resultaat:
15074063368_91bd8f0473_c.webp

:-&

@quatroversion: bij showroomstaat zijn we nog láng niet! :roll Daarvoor zal-ie ook echt opnieuw gespoten moeten worden. Het interieur nadert nu echter wel zijn voltooiing. Alleen de zitting van de bestuurdersstoel nog een keer omwisselen en hier en daar een plastic paneeltje vervangen of opfrissen. Voorlopig gaat dit project echter even 'on hold' (zie hieronder).

@Pakkie: niet meer ;) Dturbo is wel vertrokken (naar Mario) - dat bod was too good to refuse - en ik heb uiteindelijk een mooie deal kunnen maken voor de 604, dus ik kan de GTI bewaren :) Ik heb de GTI inmiddels wel weggezet 'voor later', omdat ik voorlopig geen tijd ga hebben om er verder aan te werken...