ik hoop dat carclean.com de toevloed kan verwerken op 3 september, want vandaag is deze weer (tijdelijk?) traag en opnieuw een server error bij inloggen.
@Youri ik heb een 3 tot 4 keer moeten proberen om in te loggen, telkens kreeg ik dezelfde server error.
Zopas opnieuw een server error, gebeurde als volgt:
Was reeds ingelogd, ik ga naar de merken pagina en plots ben ik uitgelogd. Ik klik op inloggen en dan verscheen onderstaande error.
Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested URL: /auth/landing/403/forbidden
Er zitten helemaal geen iframes in de nieuwe site.7 iframes in een nieuwe site?
Jazeker, heb het opnieuw kunnen reproduceren met dezelfde handelingen, browser is Safari.Dat is vreemd.
Kun je dit reproduceren door dezelfde handelingen opnieuw te herhalen?
Jazeker, heb het opnieuw kunnen reproduceren met dezelfde handelingen, browser is Safari.
Ik ga naar de startpagina, log in, klik op merken en ben ineens uitgelogd, ik klik opnieuw op inloggen en krijg de server error.
Cachebestanden verwijderen: Druk op Control + Alt + E en klik vervolgens op ‘Verwijder’.
of bij Safari 6:
Safari–>voorkeuren–>geavanceerd–>Toon ontwikkelmenu. “Ontwikkel” verschijnt dan in de menubalk en in dat menu vind je “leeg caches”
https://www.appletips.nl/de-cache-bestanden-verwijderen-in-safari-6/
1) Kun je de browser cache leeg maken en het dan nogmaals proberen? (weet niet hoe dat werkt in Safari maar er moet ergens een optie voor zijn onder de Instellingen)
2) Probeer een andere browser.
Zoals elders vermeld had ik er ook last van in Chrome, maar ik kan het niet consistent reproduceren.