• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

@Youri ik heb een 3 tot 4 keer moeten proberen om in te loggen, telkens kreeg ik dezelfde server error.

Zopas opnieuw een server error, gebeurde als volgt:
Was reeds ingelogd, ik ga naar de merken pagina en plots ben ik uitgelogd. Ik klik op inloggen en dan verscheen onderstaande error.

Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /auth/landing/403/forbidden
 
Laatst bewerkt:
@Youri ik heb een 3 tot 4 keer moeten proberen om in te loggen, telkens kreeg ik dezelfde server error.

Zopas opnieuw een server error, gebeurde als volgt:
Was reeds ingelogd, ik ga naar de merken pagina en plots ben ik uitgelogd. Ik klik op inloggen en dan verscheen onderstaande error.

Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /auth/landing/403/forbidden

Dat is vreemd.
Kun je dit reproduceren door dezelfde handelingen opnieuw te herhalen?
 
  • Leuk
Reactions: Kadjar
Jazeker, heb het opnieuw kunnen reproduceren met dezelfde handelingen, browser is Safari.
Ik ga naar de startpagina, log in, klik op merken en ben ineens uitgelogd, ik klik opnieuw op inloggen en krijg de server error.

1) Kun je de browser cache leeg maken en het dan nogmaals proberen? (weet niet hoe dat werkt in Safari maar er moet ergens een optie voor zijn onder de Instellingen)
2) Probeer een andere browser.
 
Ik had het vandaag ook op een Android tablet in Chrome.
Stond ingelogd op wensenlijst gisteravond geloof ik en toen ik opnieuw Chrome opende vandaag met refresh kreeg ik dezelfde melding.
 
Cachebestanden verwijderen: Druk op Control + Alt + E en klik vervolgens op ‘Verwijder’.
of bij Safari 6:
Safari–>voorkeuren–>geavanceerd–>Toon ontwikkelmenu. “Ontwikkel” verschijnt dan in de menubalk en in dat menu vind je “leeg caches”
https://www.appletips.nl/de-cache-bestanden-verwijderen-in-safari-6/

Het Safari ontwikkelmenu is op eigen risico. Ik zou daar niet 1-2-3 ingaan als je geen ontwikkelaar bent. Kan ook bijv een cookie instelling zijn he. Safari testen in andere User (als het een Mac is) zou ik zeggen, en zoals Youri een andere browser
 
1) Kun je de browser cache leeg maken en het dan nogmaals proberen? (weet niet hoe dat werkt in Safari maar er moet ergens een optie voor zijn onder de Instellingen)
2) Probeer een andere browser.

Browser cache legen verhelpt het probleem tijdelijk. Het is geen groot probleem natuurlijk, na een 3-tal keer proberen lukt het dan toch. Ondertussen Firefox geïnstalleerd en Carclean.com is er ook nog altijd :)
 
Ik vermoed dat de server errors die terugkomen worden veroorzaakt door *oude cookies* of een cache die niet helemaal in orde is.

Komende maandag zal ik Safari installeren om het verder te onderzoeken.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
@Youri waarop ga je dat dan doen? Want Safari voor Windows is EOL sinds juni 2012, en niet meer te installeren.

Ik heb het 'stappenplan' van @Kadjar ook even geprobeerd op Safari op OS X 10.11.6 (dus volledig up to date) en ik heb precies hetzelfde probleem zie ik!
 
Niet dat ik veel af weet van browserling, maar Safari is daar alleen maar te testen op Windows systemen wat ik kan zien, max Safari 5.1
Safari voor Mac zit inmiddels op 9.1

Dat word toch Tim vragen om een Mac in de zaak te zetten en te testen :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Youri
Onze muziekcomputer hier,... Een IMac generatie 2 uit het jaar uhm 2002 heeft ook niet echt een recente browser, ben bang dat die dat niet meer aan kan na 14 jaar :joy: en eigenlijk wordt die ook gewoon niet meer gebruikt,...

image.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: Tim