• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Ben de laatste dagen redelijk veel bezig geweest met mijn verlanglijst (weliswaar slechts beperkt vanop iPhone), maar afgezien van afbeeldingen die soms traag laden geen problemen gehad.

Wel kom ik af en toe productpagina's tegen waar het vergrootglas over de sterren rating heen staat.
 
Bij mij is de website carclean.com al een aantal dagen ontzetten traag.
Afbeeldingen laden heel traag, klikken naar een volgende pagina gaat traag.
Zowel mobiel, als op de PC thuis.

Carclean.com is daarentegen rete snel.

Ligt het aan mij, of is dit bekend?
 
Oke, maar bij mij is het echt al een paar dagen. Heb geen moment meer gehad dat de site wel snel was zoals normaal.
 
Ik moet bekennen dat ik sowieso nog steeds een fan van Carclean.com ben.
Ben niet echt iemand die van verandering houdt... Ben de site nu eenmaal gewend en vind alles snel (terug).
Daarnaast is carclean.com geblokkeerd op het werk met de vermelding "suspicious"...
Dus ik hoop nog lang te kunnen genieten van Carclean.com!
 
De interne scanner op malicious websites op heb netwerk van mijn werk blokkeert hem... Wat er nou zo malicious is aan Carclean..?
Thuis en van het netwerk af doet hij het wel gewoon hoor.
 
Laatst bewerkt:
Bij veel bedrijven heb je een firewall/proxy/whatever waar bepaalde websites worden geblokkeerd m.b.v. lijsten. Ik kan me niet voorstellen dat ieder bedrijf met zo'n oplossing die lijsten zelf gaat bijhouden. Dat is teveel werk. Waarschijnlijk worden er (commercieel) beschikbare lijsten gebruikt.
Ik zou niet weten waarom Carclean.com op zo'n lijst zou horen, maar als deze URL er op één of andere manier op verzeild raakt, is er een probleem.
 
De interne scanner op malicious websites op heb netwerk van mijn werk blokkeert hem... Wat er nou zo malicious is aan Carclean..?
Thuis en van het netwerk af doet hij het wel gewoon hoor.


Kunnen jullie aan systeembeheer vragen wat voor software ze gebruiken? Want ik hoor het iets te vaak.

Wij horen er niet op te staan.