• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Als je iets toevoegt aan je wishlist komt er null in beeld van toegevoegd.
Kan je overigens niet ingelogd blijven? Moet nu steeds opnieuw inloggen een op de oude site niet.
 
Je zou ingelogd moeten blijven? @Youri En ook dat wensenlijstje zou het moeten doen. We gaan er naar kijken!

Wensenlijstje doet het wel, maar de toast popup zegt null. Vervolgens wordt het product wel op je lijstje gezet.
 
@Tim klopt wordt wel toegevoegd, vergat ik even te melden :) ging inderdaad alleen om de null melding.
Ook van oude naar nieuwe site blijft wensenlijst gewoon staan.
Ziet er wel erg gelikt uit de nieuwe site!
 
Winkelwagen wordt niet opgeslagen. Paar uur later is de winkelwagen weer leeg. Ik vind dit persoonlijk makkelijk voor mijn volgende bestelling. Nu moet ik elke keer mijn winkelwagen opnieuw aanmaken.
 
Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen filteren op inhoud.
Wanneer je inlogt ga je direct naar account pagina. Ik ga liever terug naar de pagina waar ik aan het kijken was.
Hoe denken anderen hier over?
 
Met Safari op een iPad ondervind ik toch wel verschillende bad requests zoals de pagina aanbiedingen die kuren vertoont, en ook al verschillende keren gehad dat ik een totaal andere verlanglijst krijg te zien dan de mijne.

En bij zemen en droogdoeken lees ik (weliswaar een kleinigheid): Je auto na het wassen goed drogen is een must. Bij Motorclean.nl hebben we de traditionelere zemen, maar ook...
 
Laatst bewerkt: