• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Toppie hoor.

Paar dingetjes vielen me op;
1) Onder "Mijn Account" bij "bestellingen" blijft het kopje betaling, 'in behandeling'.
2) Als je kiest voor exterieur valt showroom op de iPad er bij mij nog doorheen.
3) Als je prijs oplopend kiest, krijg je soms niet altijd correct oplopend. Zie foto van de ruitenreinigers als voorbeeld. ReVision is duurder dan Glascsclean aan rechterzijde.
Ook hier in iPad.
image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik lever werk van uitstekende kwaliteit, voor nog betere kwaliteit, snelheid en pro oplossingen zie ik graag een schaal verse hamburgers en kroketten tegemoet.

:cool: :mask:
 
Ik had mijn verbeterpunten al doorgegeven aan Dennis in een mailtje, maar ik plaats ze ook hier zodat de rest weet dat het al een keer is doorgegeven.

- Misschien dat het handig is op een blanco optie in te vullen bij het selecteren van je bank bij een iDEAL betaling, zo moet je altijd een bewuste keuze maken. (Staat nu standaard op ABN AMRO).
- Bij het bestellen op de nieuwe site wordt na het invullen van een kortingscode de prijs in de winkelmand niet automatisch geupdated. Om de nieuwe prijs zichtbaar te maken dien je de pagina te verversen.
- Wanneer je dan de pagina ververst in het betalingsmenu springt de eerder geselecteerde bank weer terug naar de standaard optie van ABN AMRO.
- Wanneer je een foute bank geselecteerd hebt en je op vorige druk om het te herstellen is je kortingscode niet meer geldig. Misschien is er een manier om de code pas ongeldig te maken na het daadwerkelijk ontvangen van de betaling. Nu heb je de hulp van een medewerker van Carclean nodig om je code weer geldig te maken.

Dit waren de dingetjes waar ik zo tegenaan liep,

Met vriendelijke groeten,

WallyPower
 
Ik had mijn verbeterpunten al doorgegeven aan Dennis in een mailtje, maar ik plaats ze ook hier zodat de rest weet dat het al een keer is doorgegeven.

- Bij het bestellen op de nieuwe site wordt na het invullen van een kortingscode de prijs in de winkelmand niet automatisch geupdated. Om de nieuwe prijs zichtbaar te maken dien je de pagina te verversen.
- Wanneer je dan de pagina ververst in het betalingsmenu springt de eerder geselecteerde bank weer terug naar de standaard optie van ABN AMRO.
- Wanneer je een foute bank geselecteerd hebt en je op vorige druk om het te herstellen is je kortingscode niet meer geldig. Misschien is er een manier om de code pas ongeldig te maken na het daadwerkelijk ontvangen van de betaling. Nu heb je de hulp van een medewerker van Carclean nodig om je code weer geldig te maken.

Dit waren de dingetjes waar ik zo tegenaan liep,

Met vriendelijke groeten,

WallyPower

Bedankt voor de feedback!

- Misschien dat het handig is op een blanco optie in te vullen bij het selecteren van je bank bij een iDEAL betaling, zo moet je altijd een bewuste keuze maken. (Staat nu standaard op ABN AMRO).

De eerste optie is nu aangepast naar: *Kies je bank...*

- Wanneer je dan de pagina ververst in het betalingsmenu springt de eerder geselecteerde bank weer terug naar de standaard optie van ABN AMRO.

Daar valt helaas niks aan te doen, wie refresht er nou op een betalings pagina? :)

- Wanneer je een foute bank geselecteerd hebt en je op vorige druk om het te herstellen is je kortingscode niet meer geldig. Misschien is er een manier om de code pas ongeldig te maken na het daadwerkelijk ontvangen van de betaling. Nu heb je de hulp van een medewerker van Carclean nodig om je code weer geldig te maken.

De kortingscode is dan niet meer geldig omdat hij al is toegepast in je winkelwagentje, nu werkt het toevoegen en verwijderen van een code zoals het hoort dus dan is het wat duidelijker.

Bovenstaande aanpassingen worden eerst intern getest, een update naar productie zal later plaatsvinden.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Geen Probleem, help graag

- Wanneer je dan de pagina ververst in het betalingsmenu springt de eerder geselecteerde bank weer terug naar de standaard optie van ABN AMRO.

Daar valt helaas niks aan te doen, wie refresht er nou op een betalings pagina? :)

Zoals ik al aangaf in punt 1: Wanneer de prijs in het winkelmandje niet veranderd nadat je een kortingscode hebt ingevuld. Dan ga ik toch zeker refreshen.;)

 
is het misschien een idee om op het forum bovenaan naast de zoekbalk de link naar carclean.com te plaatsen naast de .nl of
de .nl link te vervangen naar .com
 
Klopt het dat het gevulde winkelwagentje op de nieuwe website niet opgeslagen wordt? Althans, als ik op mijn tablet e.e.a. in het winkelwagentje plaats kan ik dat later niet terugvinden via de p.c.
 
Dan moet ik toch een kanttekening geven; ingelogd in mijn account op mijn mobiel heb ik momenteel 5 artikelen in winkelwagentje liggen. Echter ingelogd via de PC heb ik geen artikelen in het winkelwagentje.