• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Klopt @Tim vind het beetje vreemd, heb hem ook even door de samsung browser gehaald en door chome (niet beta) en daar zijn ze wel tezien? Vreemd...

Zal denk ik fijn zijn als meerdere mensen dit kunnen testen op meerdere (android) apparaten, heb het idee dat het aan touchwiz licht ofzo?

Ik heb het dus ook maar ik heb geen touchwiz meer, op mijn S3 staat Cyanogenmod 13 (Android 6.0). Zal zo MN oude Alcatel eens proberen met Chrome

edit: op mijn Alcatel OT-995 tonen de icoontjes wel, vreemd.

Laatst bewerkt:
@Tim is het mogelijk om bij inloggen met een account op de webshop een "ingelogd blijven" vakje te creëren.
Net zoals bij het forum. Elke keer opnieuw inloggen op mijn pc thuis vind ik erg irritant.

Bij mij wordt ik steeds uitgelogd. Ik zou liever zelf willen kiezen of hij onthouden mag worden of niet. Als ik op een publieke pc ben wil ik niet onthouden worden.

Ook hier moet ik mezelf iedere keer opnieuw inloggen. Ook op mijn werk PC. Daar weet de 'oude' site prima mijn gegevens te onthouden.

@Tim Het kan voorkomen dat de social icons niet werken omdat de CSS daarvoor wordt geladen vanaf een externe partij. Dit heb ik nu aangepast, zodat de benodigde CSS lokaal wordt opgehaald.

Zal pas a.s. Donderdag LIVE zijn op de Beta.

En nu? Is het logo nu weer ok?

logo, verhoudingen en prijzen zijn nu goed zichtbaar.

enige wat ik nog steeds merk is als je het menu uit klapt in portret stand en je roteert dan naar landscape dat de vast positie van het menu dan blijft staan (de hele pagina schuift dus op naar rechts) en het menu wordt dan zwevend.
(zie mijn screenshots van eerder)
Opzich niet storend verder

Klein bugje op de exterieur button

image.webp

Is alleen op de iPad, is al een tijdje zo,... Laptop en iPhone niets aan de hand.
Geschiedenis en cashe zijn al geleegd, evenals een hard reset. Maar helpt niet.

Moet trouwens echt op het pijltje klikken, wil ik het exterieur menu openen.
Klik ik oo exterieur zelf, kom ik uit onder het kopje showroom.

Krijg je dit in beeld
image.webp

Bij interieur werkt het wel normaal.

Laatst bewerkt:
Het lijkt wel of het menu item 'SHOWROOM' niet meer op de menubalk past en eronder 'op de volgende regel wordt gezet'.
Net alsof er in de raar gedisplayde tag 'EXTERIEUR' het woordje 'SHOWROOM' (in het wit) wordt gezet.

In mijn browserscherm staat 'SHOWROOM' rechts in de hoofdmenubalk, naast 'CLINICS'. Verklein ik mijn browserscherm, dan wordt ook de menubalk verkleind. Als ik de boel nog verder resize, gaat de menubalk zelfs helemaal weg.

Denk toch dat het een browserafhankelijke rendering is.

Als ik Carclean.com vergelijk met carclean.com (inderdaad zonder beta: het werkt!) zie ik bij bijv. Ruitenreinigers bij de .nl versie rechts "Best verkocht" en op de .com versie kan ik kiezen voor "Populariteit" (staat íe trouwens standaard op ingesteld). Tussen beide benamingen zit mijn inziens geen verschil (meest populair wordt meest verkocht, toch?), echter is de "ranglijst" wel verschillend: bij de 1 staat Poorboys World Glass Cleaner 473ml op 2 en op de andere op nummer 5. Idem voor Velgenreinigers een andere Top5 (en daarna had ik geen zin meer om te vergelijken).
Welke site geeft nu de actuele rangschikking weer?

Tevens jammer op de nieuwe site: als je in plaats van Populariteit een andere keuze maakt (bijv. Prijs oplopend, blijf Nederlander he;)), je 1 product aanklikt om details te bekijken, vervolgens terug gaat naar de vorige pagina, die overzichtspagina weer automatisch op Populariteit staat, i.p.v. mijn gekozen Prijs oplopend.:D
Dit geldt ook voor een andere keuze wat betreft Weergave: vorige pagina staat automatisch in Tegels.

Ondanks deze aanmerkingen zijn de meerdere keuze-mogelijkheden hoe je een pagina wilt zien wel een toegevoegde waarde, vind ik!
(Al is het voor mij wel een "cultuur-schok": was gewend alles op Alfabetische merknaam te zien, zelfs na "filter toepassen", nu op Populariteit). Zelfs de pagina "Nieuw" staat gerangschikt in Populariteit, zou mooi zijn als dit "op datum van invoering" geplaatst wordt.

Misschien handig om naast de beide telefoonnummers het e-mail adres te plaatsen?

Laatst bewerkt: