Als ik Carclean.com vergelijk met carclean.com (inderdaad zonder beta: het werkt!) zie ik bij bijv. Ruitenreinigers bij de .nl versie rechts "Best verkocht" en op de .com versie kan ik kiezen voor "Populariteit" (staat íe trouwens standaard op ingesteld). Tussen beide benamingen zit mijn inziens geen verschil (meest populair wordt meest verkocht, toch?), echter is de "ranglijst" wel verschillend: bij de 1 staat Poorboys World Glass Cleaner 473ml op 2 en op de andere op nummer 5. Idem voor Velgenreinigers een andere Top5 (en daarna had ik geen zin meer om te vergelijken).
Welke site geeft nu de actuele rangschikking weer?
Tevens jammer op de nieuwe site: als je in plaats van Populariteit een andere keuze maakt (bijv. Prijs oplopend, blijf Nederlander he
), je 1 product aanklikt om details te bekijken, vervolgens terug gaat naar de vorige pagina, die overzichtspagina weer automatisch op Populariteit staat, i.p.v. mijn gekozen Prijs oplopend.
Dit geldt ook voor een andere keuze wat betreft Weergave: vorige pagina staat automatisch in Tegels.
Ondanks deze aanmerkingen zijn de meerdere keuze-mogelijkheden
hoe je een pagina wilt zien wel een toegevoegde waarde, vind ik!
(Al is het voor mij wel een "cultuur-schok": was gewend alles op Alfabetische merknaam te zien, zelfs na "filter toepassen", nu op Populariteit). Zelfs de pagina "Nieuw" staat gerangschikt in Populariteit, zou mooi zijn als dit "op datum van invoering" geplaatst wordt.
Misschien handig om naast de beide telefoonnummers het e-mail adres te plaatsen?