• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Mag ik zeggen dat ik het TOP vind hoe serieus de opmerkingen in dit topic worden opgepakt?
Complimenten voor de CC crew!

• Leuk
Reacties: Tim
Misschien handig om naast de beide telefoonnummers het e-mail adres te plaatsen?
We moeten nog even nadenken of dat meerwaarde heeft en of het (heel belangrijk) er nog bij past. Het idee was juist om te benadrukken dat we niet alleen per mail bereikbaar zijn,maar juist ook per telefoon en Whatsapp.
"Best verkocht" en op de .com versie kan ik kiezen voor "Populariteit" (staat íe trouwens standaard op ingesteld). Tussen beide benamingen zit mijn inziens geen verschil (meest populair wordt meest verkocht, toch?)
'Populair' is niet hetzelfde als best verkocht. Er zitten zeker verschillen in. Denk bij populair bijvoorbeeld aan:

1) Hoe vaak verkocht
2) Hoe vaak bekeken
3) Groeiende interesse ten opzichte van een vorige periode

De formule die erachter hangt is dus niet simpelweg de verkoopaantallen gebruiken en daarop sorteren. ;)

• Leuk
Reacties: ivo's
Misschien dan de term 'populair' vervangen door een term die éénduidig is, bijvoorbeeld:
  • meest bekeken
  • meest verkocht
  • meest genoemd op het forum
Daarnaast misschien de periode (in kleine lettertjes, of via linkje) aangeven: cijfers van de laatste week, zullen waarschijnlijk wat anders tonen dan van het laatste jaar, en zeker bij seizoensgebonden producten is dit nog sterker.

Ik ervaar problemen met de extra plaatjes en filmpjes.
Voorbeeld is de Monello Faro standaard waarbij ik op de foto's rechts klik en dan komt er de tekst "The image could not be loaded"
En bij andere artikelen krijg ik en halve foto of gewoon zwart...

@Youri @Bert , als het is zoals @Kees-sw zegt, dan is het beter om dat aan te passen

Het is belangrijk om de weergave op te slaan en te onthouden. Datzelfde geldt voor de sorteervolgorde. Anders gaat zit zeker voor irritaties zorgen.

En niet alleen onthouden voor de sessie denk ik.

Het voordeel bij .NL is dat het onthouden wordt omdat er gebruikt wordt gemaakt van POST requests.
Dat voordeel heeft .COM helaas niet.

De filters werken via AJAX (ophalen productlijst), weergave wordt opgehaald vanuit de database en de sortering is puur clientside via javascript.

Laatst bewerkt:
Klassieke baas werknemer gesprekken.

Er bestaan geen problemen, alleen maar uitdagingen....
Ik hoef geen details te horen, alleen maar de oplossing....
Als ik zeg spring vraag jij hoe hoog....

:p:p:p

Dit doet me denken aan mijn oude baas. Wat een t*$#@gl*$#@r

• Leuk
Reacties: Youri
Hahaha ooh bij jullie ook al.

Ik heb met een klant altijd nieuwe weddenschapjes. Hij denkt het beter te weten dan ik. Hij is TD bij dat bedrijf en wil de dingen maken die ik lever. Elke keer als ik win (dat is elke keer) dan moet ik kennelijk trakteren. Gelukkig dat het leven niet te ingewikkeld wordt.

Waar houden jullie van :
Gebak, Sauzijnenbroodjes of Bitterballen.....

Hahaha ooh bij jullie ook al.

Ik heb met een klant altijd nieuwe weddenschapjes. Hij denkt het beter te weten dan ik. Hij is TD bij dat bedrijf en wil de dingen maken die ik lever. Elke keer als ik win (dat is elke keer) dan moet ik kennelijk trakteren. Gelukkig dat het leven niet te ingewikkeld wordt.

Waar houden jullie van :
Gebak, Sauzijnenbroodjes of Bitterballen.....

Onze voorkeur gaat uit naar hamburgers (of kroketten), maar dan wel plain voor @Dibbuz

Kroketten, dat valt in dezelfde categorie als bitterballen vindt ik.....

Ik zal snel langs komen. Heb toch altijd wel weer wat nodig. Heb alweer een verlanglijstje klaar staan...... Het is zo verslavend, maar oh zo een lekkere hobby.

Ik zal dan een verzamelingetje van diversen meenemen

• Leuk
Reacties: Youri