• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Iemand anders nog met een iPad? Ik kan het niet reproduceren :)
Op de ipad mini:

De categorie klapt wel uit. Maar er is een probleem met de rotatie denk ik.

Nieuwe site in portraid laat ⅓ van het beeld zien met het blauwe vlak. Carclean. Alleen het logo staat buiten beeld.

Verder staat het menu aan de zijkant en roteerd dit niet goed mee.
Zie screenshots
image.jpg
image.jpg
image.jpg



Ook prijzem en informatie worden in elkaar gedrukt.
(Op landscape is dat wel zichtbaar)
image.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    122 KB · Weergaven: 126
Laatst bewerkt:
Nog een klein puntje van aandacht. Bij een aantal aanbiedingen staat als oorspronkelijke prijs hetzelfde bedrag als het bedrag van de aanbieding. Dit is onder andere het geval bij de Flex PE 14-2 150 (van € 399,00 voor € 399,00). Als je dan in de advertentie doorklikt zie je wel een hoger bedrag staan.

Niet echt wereld schokkend, maar toch.
 
Dat klopt, dat is zo gedaan om in bepaalde gevallen ervoor te zorgen dat bruto / netto in orde blijft.

Op de huidige .nl site is dat ook zo en kan / zal voorlopig niet gewijzigd worden :D
 
  • Leuk
Reactions: Youri
Vreemd, als je in Chrome kijkt, en dan op inspecteren klikt --.> toggle device mode en dan als Ipad, met meerdere percentages, werkt alles prima. (logo is normale grootte)
 
Op mijn Note 4, chrome beta draaiend worden niet alle social media goed weergeven.. Youtube wel maar twitter etc is niet tezien en staat alleen een pijltje.
 
Hmm bij mijn Samsung Galaxy S3 met de normale chrome versie (geen beta) heb ik ook bovenstaande pijltjes.