• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Ik heb het zowel via de standaard Safari browser als Google Chrome browser geprobeerd.

Opmerking hierbij: Chrome op iOS is gewoon een andere 'schil' om Safari heen (net zoals alle andere browsers op iOS voor zover ik weet). Als het niet in Safari werkt, dan dus ook niet in een andere browsers (en vice versa).
 
Even snel gekeken, want het is al laat. ;) Ziet er in ieder geval mooi en modern uit!
Inderdaad doet het menu 'categorieën' niks op de iPad. Ik heb het zowel via de standaard Safari browser als Google Chrome browser geprobeerd.

Ook hier doet menu categorieën niks op iPad air 2 in safari...
 
Ik vind de nieuwe site er zeker op voor uit gegaan!

Wat trouwens opvalt zijn de prijsverschillen bij de aanbiedingen.
Het is handig om te zien hoeveel korting je krijgt qua percentage,
maar de prijzen zonder korting zijn een beetje aan de hoge kant.
Hierdoor lijkt het of je nu super korting krijgt...
 
Is het nog een mogelijkheid om wat meer filters aan te maken. Bijvoorbeeld bij de polijst pad's zou het makkelijk zijn als je kan filteren op de maatvoering van de pad.

Daarnaast was er op de 'oude' site bij de polijstmiddelen vaak een overzichtje te vinden van de product eigenschappen. Zoals de cutting factor, de glans factor, of het product vlekt op kunststof en of het in de zon gebruikt kan worden. Ervaren gebruikers zullen dit zo wel weten, maar de beginner weet dit vaak niet. Hetzelfde geldt overigens voor de pad's. Zwaarte cutting of polishing als een score is ook handig.
 
Op termijn komt dat wel, maar de komende maanden niet.

Die producteigenschappen zouden nu ook getoond moeten worden, is dat niet het geval?

Fijn dat dit in de toekomst opgepakt gaat worden, dat is meedenken met de klant!

Ik zie dat de product eigenschappen er nu wel in staan. De eerste keer dat ik de nieuwe site zag kon ik het niet zo snel zien. Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen ;)
 
De categorieën kan ik nu wél uitvouwen op de iPad :grinning:

image.png