• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PUR schuim

Ruud

Detailing addict
15 sep 2010
55
52

]-0Wat een humor tegenwoordig.
Iemand een idee hoe ik purschuim het beste van mijn (niet al te schone) lak afkrijg?

Bijlagen

• conv_288.jpg
    conv_288.jpg
    133,2 KB · Weergaven: 365
Sorry, ik krijg de link niet juist. Er is al een een topic over geweest zie ik net. Succes! https://forum.Carclean.com/threads/pur-of-pur-achtige-resten-verwijderen.10544/

Oef dat is ellendig! :( Proberen zo voorzichtig mogelijk de grootste delen los te halen en dan met een lijm en teerverwijderaar?

Je hebt speciale bussen met pur(pistool) reiniger. Ik weet zo niet wat voor vluchtige stoffen hierin zitten maar dat staat vast wel op de bus. Eventuele aanwezige waslagen zullen wel weg zijn na het gebruik hiervan.

Wassen, en daarna vanaf het lichtste middel (kleien ed) gaan proberen de pur te verwijderen

Aceton houdende producten niet op je trims gebruiken!!!

Inderdaad zoals H@RM zegt, wassen en vervolgens starten met kleien. Ik denk dat Monello Raffini Veloce ook zal werken om delen te verwijderen trouwens.

gewoon pur reiniger pakken-pur schuim bestanddelen reinig ik wel eens voor mn beroep 2500bar plus;)
PUR is mega listig spul-kleien zal in mijn ogen zeer weinig uithalen:-/