• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PWB velgenreiniger valt tegen of doe ik wat fout

Rolf;339091 zei:
Je moet ook niet alles geloven wat ze op de verpakking schrijven...............of gebruik je ook anti aging crème en denk je dat je met 65 nog steeds rimpelvrij bent?

Ongepolijste velgen en die ook niet in een wheel coating staan zijn zo ruw als schuurpapier, die krijg je met een tuinslang niet schoon.
Ook het gepolijste en driedubbel gewaxte lakwerk van je auto krijg je met foamen en afspoelen niet schoon, je zal het daarna altijd gewoon met een mitt oid moeten wassen!
Waarom zou dat bij velgen anders zijn? Die zijn vaak het ranzigste.

Ik geloof de verpakking ook niet, maar ik hou me aan de verpakking en mag dan toch verwachten ook het beloofde resultaat te behalen?:roll

Kun je niet lezen:rules ? Ik schrijf toch overduidelijk dat mijn velgen-lak beter behandeld is dan de gemiddelde auto-lak!