• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

raggtop op leder dak?

nick22

Detailing rookie
16 mei 2008
561
0
ik ben bezig aan een golf cabrio.

deze heeft een leder dak, ik wilde het behandelenmet meguairs stappenplan voor leder.

maar ik heb hier nog een spuitbus raggtop staan, dit is voor stoffen daken,maar ik kan nergens lezen of het ook geschikt is voor lederen daken?

wie help me

Nick,

Volgens mij is Raggtop alleen voor stoffen daken. Een lederen dak kan je, denk ik, het beste doen met een lederproduct (gliptone: klik=> https://www.Carclean.com/product/Gliptone/Liquid_Leather_Protection_Conditioner_150ml_GT13-150_101654) ofzo
Maar ook hier ben ik niet helemaal zeker van. Anders moet je even Harold-A1 vragen of hij een oplossing weet voor je. Even een PM sturen lijkt mij het beste.
En als je niet kan wachten even met Carclean HQ bellen.

Maar als je dan een antwoord hebt, deel deze dan op het forum. Altijd leuk!

leren cabriodak?

cabriodaken zijn van stof (canvas) of kunststof (vinyl)
de cleaner is voor beide te gebruiken, stof moet je impregneren met de protectant

Ik vond het zelf ook een beetje vreemd Harold.
Wellicht ziet hij vinyl aan als leer, of hij bedoeld de binnenzijde, ik weet het niet.

Misschien een foto plaatsen voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een lederen dak gezien.