Afgelopen week heb ik de voor- en achterruit van de auto van mijn ouders met provision glass scrub en rain clear behandeld. Nu sprak ik mijn ouweheer vanmorgen en die is 's morgens altijd al heel vroeg op pad en daarbij ondervindt hij toch wel hinder van de rain clear op de ruiten. Hij klaagt er over dat de ruiten 's morgens onder een laagje dauw/condensatie zitten die de ruitenwissers ook niet wegkrijgen. Als hij de ruitenwissers gebruikt trekt er gelijk weer een laagje vocht op de ruiten. Als daarbij 's morgens ook nog eens de zon opkomt wordt hij dus verblind en kan niet door de ruit kijken.
Is dit normaal bij een ruit die met rain clear behandeld is of heb ik iets verkeerd gedaan bij het aanbrengen? Iemand misschien een tip om te voorkomen dat de ruiten direct weer beslaan na het gebruik van de ruitenwissers?
Groeten,
Erik
Is dit normaal bij een ruit die met rain clear behandeld is of heb ik iets verkeerd gedaan bij het aanbrengen? Iemand misschien een tip om te voorkomen dat de ruiten direct weer beslaan na het gebruik van de ruitenwissers?
Groeten,
Erik